Ζάκυνθος

Το αναθεωρημένο σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ και η ξεχασμένη μαρίνα της Ζακύνθου

Η αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων, όπως λιμάνια, ακίνητα, μαρίνες, η Αττική Οδός, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και άλλες συμμετοχές, περιλαμβάνονται στο νέο αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ που εγκρίθηκε τον περασμένο μήνα από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής.


Όπως αναφέρεται στο σχέδιο το ΤΑΙΠΕΔ εξετάζει τον τρόπο αξιοποίησης του Λιμένα Λαυρίου, προετοιμάζει πρόσκληση ενδιαφέροντος για τον Λιμένα Βόλου, ενώ σημειώνεται ότι είναι σε εξέλιξη οι διαδικασίες για λιμένα-μαρίνα Κερκύρας και ετοιμάζεται η διαδικασία για τη Λευκίμμη.


Για τον λιμένα της Αλεξανδρούπολης σημειώνεται ότι ολοκληρώνονται προσεχώς τα συμβατικά κείμενα και εντός του β’ τριμήνου θα δοθούν οι δεσμευτικές προσφορές.


Για τον λιμένα του Ηρακλείου αναμένονται δεσμευτικές προσφορές στο τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Στο επενδυτικό σχέδιο με τον αριθμό 10 και τίτλο “Λοιπές μαρίνες” περιλαμβάνεται και η μαρίνα της Ζακύνθου η οποία παραμένει στα αζήτητα από το 1997 όταν επίσημα παραδόθηκε από την εργολήπτρια εταιρεία στον ΕΟΤ με πολλά προβλήματα στο κατασκευαστικό μέρος.


Από τότε η μαρίνα έγινε προσπάθεια να ιδιωτικοποιηθεί χωρίς επιτυχία την πρώτη δεκαετία του 2000, ενώ τη χρήση της άτυπα έχει αναλάβει το Λιμενικό ταμείο το οποίο εκχώρησε χώρους για στάθμευσης ιδιωτικών σκαφών και άλλων δραστηριοτήτων.


Στο Επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ που ετησίως ανανεώνεται από τη διοίκηση του υπάρχει μόνιμη – εδώ και πολλά χρόνια – αναφορά σύμφωνα με την οποία:
H Μαρίνα Ζακύνθου εκτείνεται σε ζώνη έκτασης 31 στρεμμάτων με δυνατότητα ελλιμενισμού 275 σκαφών περίπου και βρίσκεται στην διαδικασία νομικού και τεχνικού ελέγχου. Σύμφωνα με το ίδιο κείμενο αξιολογείται το χρονοδιάγραμμα για την εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας εντός του 2022 μετά από την έγκριση του Δ.Σ.


Πρόκειται για μια στερεότυπη αναφορά ίδια και απαράλλαχτη με αυτή οπου υπήρχε στα επιχειρησιακά προγράμματα του ΤΑΙΠΕΔ των προηγούμενων ετών.

Ως εκ τούτου υπάρχει η εκτίμηση ότι η όλη διαδικασία υπόκειται σε πολλούς απροσδιόριστους παράγοντες που δεν καθιστούν βέβαιη την εφαρμογή εντός του 2022.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *