Υπό προϋποθέσεις μπορεί να επιλυθεί άμεσα και χωρίς μεγάλη οικονομική επιβάρυνση το κυκλοφοριακό πρόβλημα που έχουμε, ειδικά το καλοκαίρι, στο τμήμα της παραλιακής λεωφόρου από την εκκλησία του Πολιούχου μας μέχρι την έξοδο στα φανάρια της γέφυρας του Αγίου Χαραλάμπους.

Πληροφορίες φέρνουν στην επικαιρότητα τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα και δείχνουν ότι υπάρχουν λύσεις αλλά χρειάζεται πολιτική βούληση και δουλειά για να υλοποιηθούν.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου έχει στη διάθεσή του έτοιμη μελέτη για το έργο αυτό, την οποία ετοίμασε ο Στρατός και είναι συνέχεια της δουλειάς που έγινε με την τοποθέτηση της στρατιωτικής γέφυρας στον Αγ. Χαράλαμπο.
Η υφιστάμενη γέφυρα εξυπηρετεί την κυκλοφορία των οχημάτων που έρχονται από το Αργάσι και ξεμπλοκάρει την κίνηση στα φανάρια, δίνοντας ανάσα στους οδηγούς των αυτοκινήτων και ειδικά στους τουρίστες. Όμως το μεγάλο πρόβλημα που δεν έχει αντιμετωπιστεί αφορά την έξοδο των αυτοκινήτων από την πόλη κάθε φορά που έρχεται το πλοίο της γραμμής, καθώς χρειάζονται μέχρι και 50 λεπτά για να φύγουν τα οχήματα από το λιμάνι και να φτάσουν στα φανάρια του Αγίου Χαραλάμπους και τα επόμενα που είναι στο τέρμα της οδού Δανίας (νυν Τεμπονέρα).
Η μελέτη που έχει στη διάθεσή του το Λιμενικό ταμείο, για να υλοποιηθεί χρειάζεται ένα ποσό της τάξεως των 110 χιλιάδων ευρώ και αν δεν εξασφαλιστεί η ανωτέρω χρηματοδότηση, δεν γίνεται να προχωρήσει το έργο.
Με δεδομένες τις συνεχείς εκκλήσεις από τους υπευθύνους των ναυτιλιακών εταιρειών, οι τοπικές αρχές μπορούν να δουν το αίτημα και τόσο ο Δήμος όσο και η Περιφέρεια να εξασφαλίσουν τα χρήματα για να ξεκινήσει το έργο.
Η παρέμβαση που προτείνεται σύμφωνα με τη μελέτη, είναι η κατασκευή ενός κυκλικού κόμβου κοντά στα φανάρια της (δεύτερης) γέφυρας του Αγίου Χαραλάμπη και μέσω αυτού η διευθέτηση της κυκλοφορίας μαζί με κάποια παράλληλα μικρά έργα.
Πληροφορίες του –Ε- αναφέρουν πως ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου έχει ενημερώσει τις αρχές για την ύπαρξη της μελέτης αλλά ακόμα δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για το έργο.