Την στροφή στην ποιότητα και την αξιοποίηση όλων των εργαλείων που προσφέρει ο ΕΟΤ ζητά μεταξύ άλλων στην συνέντευξη που παραχώρησε στον –Ε- η Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Άντζελα Γκερέκου, η οποία βρέθηκε στην έδρα της Ιονίου Περιφέρειας για τις γιορτές των προηγούμενων ημερών της Μ. Εβδομάδας και του Πάσχα.
Για την εικόνα του τουρισμού στην περιοχή μας αυτό το Πάσχα η κ. Γκερέκου είπε: «Στέλνω τις ευχές μου σε όλους τους Επτανήσιους, είχαμε ένα Πάσχα πολύ όμορφο στα νησιά μας και ο κόσμος είχε ανάγκη να ξαναβρεθεί με δικούς του ανθρώπους και να ζήσει χαλαρά μετά από τόσο εγκλεισμό και ανησυχία. Στην Κέρκυρα η πληρότητα στα ξενοδοχεία της πόλης ήταν 100%, ενώ τα περιφερειακά, δηλαδή εκείνα που άνοιξαν, είχαν πληρότητα 80%. Ενημερώθηκα ότι πήγαν καλά όλα τα νησιά μας και ευελπιστούμε ότι θα έχουμε μία καλή τουριστική χρονιά. Όλα δείχνουν πως παρά τις αντίξοες συνθήκες, τον απόηχο του Covid και τον πόλεμο στην Ουκρανία, θα έχουμε ένα καλοκαίρι καλό κι ειδικά για τα Επτάνησα καθώς υπάρχει ενθαρρυντική κινητικότητα. Αν βέβαια δεν συμβεί κάτι απρόοπτο».
Οι τιμές
Για τις συνεχείς αυξήσεις τιμών η κ. Γκερέκου είπε ότι «η κυβέρνηση έχει αναγγείλει μέτρα στήριξης γιατί αντιλαμβάνεται πλήρως ότι το κόστος θα είναι πολύ μεγαλύτερο και το κέρδος πολύ λιγότερο. Όμως το πρώτο είναι να έχουμε μία εισροή ικανοποιητική σε σχέση με τους επισκέπτες μας». Ειδικότερα η Πρόεδρος του ΕΟΤ σημείωσε: «η πολιτεία πρέπει να βοηθήσει. Εγώ θέλω να ευχαριστήσω όλους τους επαγγελματίες του τουρισμού που πάντα έβαζαν πλάτη σε όλες τις κρίσεις και τώρα με τις τιμές προσπαθούν. Τώρα η κυβέρνηση πρέπει να κάνει μία δίκαιη και ισόρροπη στήριξη για να μη χάσουν πολλά οι επαγγελματίες».
Τα Επτάνησα
Ως Επτανήσια η κ. Γκερέκου στάθηκε ιδιαίτερα σε ζητήματα που αφορούν τα νησιά του Ιονίου και είπε: «Μέσα από κάθε κρίση υπάρχει μία μεγάλη ευκαιρία και στα Επτάνησα δεν ανεβάσαμε τον πήχη όσο μας αξίζει, εννοώ μέσα από την πολιτιστική μας κληρονομιά και ταυτότητα που μπορεί να γίνει ένα πολύ ισχυρό brand. Πέρα από την εξαιρετική φυσική ομορφιά να μην ξεχνάμε τον πολιτισμό μας, τα έθιμά μας και κάτι ακόμα: η σύνδεση του τουρισμού με την ελληνική διατροφή, άρα η στήριξη στα τοπικά προϊόντα. Να μην επαναπαυθούμε επειδή η χώρα μας εδώ και χρόνια πουλάει αλλά να ανεβάσουμε τον πήχη στην ποιότητα σε κάθε είδος.
Οι νέοι ζητούν οικολογική προσέγγιση και ποιοτική εμπειρία με τοπική ταυτότητα.
Αυτό γίνεται με συνεργασία, συντονισμό και συνέπεια μεταξύ όλων των φορέων και των κατοίκων, του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Δεν πρέπει να χάσουμε αυτή την ευκαιρία στη νέα εποχή. Αυτό το στοίχημα πρέπει να το κερδίσουμε».
Ο ΕΟΤ
Η κ. Γκερέκου αναφέρθηκε στην βοήθεια που προσφέρει ο ΕΟΤ στους επιχειρηματίες του τουρισμού και είπε: «Ο ΕΟΤ είναι εδώ για να βοηθήσει, έχει φτιάξει πλατφόρμες στις οποίες μπορούν να μπαίνουν όλοι οι επιχειρηματίες για να ενημερώνονται και να προβάλλονται. Υπάρχει και το σάιτ visit up που είναι σε συνεργασία με τη eurobank. Τώρα για πρώτη φορά η σύνδεση των Περιφερειών και του ΕΟΤ είναι τόσο ουσιαστική και δεν είναι μόνο η έγκριση των σχεδίων, αλλά είμαστε σύμβουλοι και συμπαραστάτες. Έτσι θα έχουμε καλύτερη εικόνα».
Νέες αγορές
Ρωτήσαμε την Πρόεδρο του ΕΟΤ για τις νέες αγορές τις οποίες θέλει να προσεγγίσει πιο δυναμικά η Ελλάδα αλλά και τις παλιές αγορές από τις οποίες δεχόμαστε επισκέπτες.
«Έχουμε κάνει στοχευμένες καμπάνιες και συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορς που στοχεύουν στην Αμερική και έχουμε απευθείας πτήσεις με ΗΠΑ σύνολο 6 την εβδομάδα και με Καναδά 2 απευθείας πτήσεις. Δουλεύουμε με τις Σκανδιναυικές χώρες και καμπάνιες με τα city breaks. Αν υπάρχει ζήτηση οι πτήσεις θα αυξηθούν. Κάνουμε σημαντικές δράσεις με τη Γαλλία, ενώ καλά πηγαίνει και η αγορά της Γερμανίας» ανέφερε η κ. Γκερέκου.
Η γειτονιά μας
Η Πρόεδρος του ΕΟΤ αναφέρθηκε στα δεδομένα που υπάρχουν μετά τον πόλεμο και είπε: «Τα Ιόνια πλήττονται λιγότερο από την αγορά της Ρωσίας αλλά έχει ανακάμψει η αγορά της μ. Βρετανίας. Θέλουμε να φτιάξουμε μία καινούργια αφετηρία για τον ελληνικό και τον Ιόνιο τουρισμό».
Τέλος η κ. Γκερέκου μίλησε για το δικό της σύνθημα στη δουλειά και είπε: «Τα 3 ΣΙΓΜΑ είναι ο Συντονισμός, η Συνεργασία και η Συνέπεια σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα μπορούμε να το καταφέρουμε. Πρέπει να κερδίσουμε το στοίχημα με τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η Ζάκυνθος μπορεί να έχει εξαιρετικό περιβαλλοντικό τουρισμό.
Τα 17 γραφεία του ΕΟΤ ανά τον κόσμο βλέπουν την τάση και πρέπει να στοχεύσουμε στον ποιοτικό τουρισμό».
Που είναι η καμπάνια του ΕΟΤ για τα Επτάνησα?Ο “11880” κάνει πολύ καλύτερες και με λιγότερα χρήματα!!