Με αφορμή τη δημόσια συζήτηση που ξεκίνησε για τα έργα στην οδό Φιλικών, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών Γ. Μοθωναίος εξέφρασε τις δικές του απόψεις για την παρέμβαση που βρίσκεται σε εξέλιξη, υπογραμμίζοντας πως το έργο υλοποιείται ήδη με εγκεκριμένα τεχνικά δελτία και ανάδοχο, και αυτό σημαίνει πως εκ των υστέρων παρεμβάσεις μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα.
Με αφορμή δε τα κυκλοφοριακά προβλήματα που έχουν προκύψει εξαιτίας του «αποκλεισμού» του συγκεκριμένου δρόμου για όσο διαρκούν οι εργασίες, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Μηχανικών επανέφερε την ανάγκη για δημιουργία δικτύων που θα εξυπηρετούν την είσοδο και την έξοδο από την Πόλη, σημειώνοντας πως η τελευταία κυκλοφοριακή μελέτη για την Πόλη, δεν μπορεί να προσαρμοστεί στις σημερινές ανάγκες.
«Η μελέτη του έργου εγκρίθηκε από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή του κ. Γαλιατσάτου, συντάχθηκαν τα τεύχη δημοπράτησης και υπάρχει ήδη ανάδοχος. Ο συνάδελφος και κάτοικος της περιοχής Ν. Βουτσινάς μου εξέφρασε έναν προβληματισμό για το κατά πόσο αξιοποιείται το σύνολο της απαλλοτριωμένης έκτασης και προσωπικά πέρασα από την περιοχή και είχα και μια επικοινωνία με τις τεχνικές υπηρεσίες της ΠΙΝ. Η διαβεβαίωση που είχα είναι πως θα αξιοποιηθεί το σύνολο της απαλλοτρίωσης και ελπίζω το έργο να ολοκληρωθεί άμεσα. Τα πεζοδρόμια έγιναν σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Κάθε μελέτη έχει τον επιβλέποντα μηχανικό που αξιολογεί την πορεία της μελέτης. Τα πεζοδρόμια είναι εγκεκριμένα και δεν μπορούν να αλλάξουν κατόπιν εορτής» τόνισε, υπογραμμίζοντας πως εκ των υστέρων αλλαγές περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσουν, παρά θα λύσουν.
«Είναι χρέος της Υπηρεσίας να αξιοποιήσει το σύνολο της απαλλοτριωμένης έκτασης και αυτή τη διαβεβαίωση είχα» συμπλήρωσε.
Αφορμής δοθείσης ο Πρόεδρος του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών στάθηκε στην ανάγκη μιας ολοκληρωμένης κυκλοφοριακής και συγκοινωνιακής μελέτης που θα υποδεικνύει λύσεις για την είσοδο και την έξοδο της Πόλης, αλλά και την εξυπηρέτηση του αεροδρομίου και του λιμανιού.
«Η υπάρχουσα μελέτη έγινε πριν από 20 χρόνια. Σήμερα οι ανάγκες και οι κυκλοφοριακοί φόρτοι έχουν αλλάξει» σημείωσε, καλώντας τον οποιοδήποτε να δει πόσες ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων γίνονταν ντο 2020 και πόσες σήμερα.