Προβληματισμός κυριάρχησε στην χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για τα έργα που προγραμματίζει ο ΟΤΕ στην Πόλη της Ζακύνθου και απαιτούν παρεμβάσεις σε 8 χιλιόμετρα δημοτικού δικτύου.
Πρόκειται για το έργο «Ανάπτυξη Δικτύου Πρόσβασης Νέας Γενιάς στο Δήμο Ζακύνθου» και το αίτημα αφορούσε τόσο τη διάνοιξη τάφρων και φρεατίων σε διάφορα σημεία του δικτύου της Πόλης όσο και την κατασκευή 8 νέων καμπίνων.
Τα μέλη της Επιτροπής αλλά και ο ίδιος ο Δήμαρχος ζήτησαν περισσότερες πληροφορίες αλλά και αναλυτικότερη ενημέρωση μια που το θέμα τέθηκε χθες εκτός ημερήσιας διάταξης και χωρίς να δοθούν πολλές λεπτομέρειες για το ακριβές σημείο των παρεμβάσεων. Όπως τονίστηκε ωστόσο από τον εκπρόσωπο των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου, μεγάλο μέρος των παρεμβάσεων αφορά τους δρόμους όπου θα γίνει το έργο του open mall και έτσι οι εργασίες από τον ΟΤΕ θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν τις παρεμβάσεις του αναδόχου του έργου στην Πόλη.
Ένα ακόμη ζήτημα που προκάλεσε προβληματισμό είναι αυτό των καμπινών που αφενός δεν παρουσιάζουν μια ωραία εικόνα, αφετέρου κοντά σε σπίτια προκαλούν όχληση. Μάλιστα, όπως ειπώθηκε, στο πλαίσιο των εργασιών του ΟΤΕ θα γίνει και η μεταφορά και των δύο καμπινών που ενοχλούν γιατί βρίσκονται κοντά σε σπίτια και υπάρχει ήδη αίτημα μεταφοράς από τους κατοίκους των σπιτιών αυτών. Η πρόταση του Δημάρχου Νικήτα Αρετάκη που ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία είναι να προχωρήσουν κατά προτεραιότητα τα έργα στους δρόμους που περιλαμβάνονται στο open mall και οι υπόλοιπες παρεμβάσεις να επανέλθουν ως θέμα ημερήσιας διάταξης με αναλυτική ενημέρωση.
«Να πάρουμε απόφαση κατά προτεραιότητα για το έργο και στην πορεία τα υπόλοιπα. Δεν μπορεί να συζητηθεί εκτός ημερησίας διάταξης ένα τέτοιο θέμα» σημείωσε, ενώ ο δημοτικός σύμβουλος Δ. Ρένεσης ζήτησε αναβολή του θέματος, πλήρη ενημέρωση αλλά και πρόβλεψη για υπογειοποίηση των καμπίνων.
Ο δημοτικός σύμβουλος Θ. Καμπίτσης ζήτησε να γίνει δεκτή η εισήγηση των Υπηρεσιών του Δήμου ενώ στην συνεδρίαση τέθηκαν ερωτήματα για το αν υπάρχει έγκριση από την Αρχιτεκτονική Επιτροπή του Δήμου.
Μ.Π.