Ζάκυνθος

Διακοπές υδροδότησης – Π. Γιαννούλης: Θέλω να ενημερωθώ για τους οφειλέτες της κοινότητας Βασιλικού

Οι διακοπές υδροδότησης που προανήγγειλε ο Δήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΖ Νικήτας Αρετάκης λόγω οφειλών από χθες Τετάρτη έγιναν πράξη και τα συνεργεία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης ξεκίνησαν να κόβουν τα ρολόγια από καταναλωτές σε διάφορες περιοχές του νησιού. Όπως έγινε γνωστό χθες από τον Ερμή, η αρχή των διακοπών γίνεται σε όσους καταναλωτές οφείλουν πάνω από 1.000 ευρώ και μέχρι σήμερα δεν έχουν προχωρήσει σε καμία αποπληρωμή ή ρύθμιση των οφειλών τους.

Εν τω μεταξύ προβλήματα υδροδότησης έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται σε περιοχές των ορεινών που ούτως η άλλως ταλαιπωρούνται από την έλλειψη δικτύων, ενώ οι νέες διακοπές της Volterra έφεραν προβλήματα στην υδροδότηση της Πόλης που πολύ σύντομα θα αρχίσουν να γίνονται αισθητά. Αξίζει να σημειωθεί πως κάτοικοι της Πόλης που παραμένουν εξαιρετικά συνεπείς στην πληρωμή των λογαριασμών τους εξετάζουν ακόμη και την προσφυγή στη Δικαιοσύνη.

Οι πρώτες αντιδράσεις πάντως εκφράστηκαν ήδη από τον Πρόεδρο της κοινότητας Βασιλικού Πέτρου Γιαννούλη, ο οποίος συνάντησε το συνεργείο της ΔΕΥΑΖ και ζήτησε ενημέρωση για τις διακοπές που έγιναν. Όπως ανέφερε στον Ερμή ο κ. Γιαννούλης στην περιοχή δεν υπάρχουν μεγάλα ξενοδοχεία, αλλά μόνο σπίτια και ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Ο Πρόεδρος της κοινότητας Βασιλικού κοινοποίησε την παρακάτω επιστολή στα ΜΜΕ:

«Σήμερα Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022 κλιμάκιο της ΔΕΥΑΖ προσήλθε στο Βασιλικό με σκοπό να διακόψει την παροχή νερού, λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών, σε οικογένειες οι οποίες έχουν πληγεί σοβαρά απο την συνεχόμενη οικονομική κρίση, (μεταξύ αυτών και ΑΜΕΑ), χωρίς καμία προειδοποίηση και χωρίς καμία ενημέρωση της τοπικής αρχής.

Για ανθρωπιστικούς καθαρά λόγους και ζητώ συγνώμη απο τους υπέθυνους της ΔΕΥΑΖ, ως πρόεδρος της κοινότητας βασιλικού, επέμβηκα και απότρεψα τους υπαλλήλους της ΔΕΥΑΖ να προβούν στην διακοπή του νερού σ’αυτές τις οικογένειες, με μόνο σκοπό να δοθεί χρόνος ώστε να έλθω σε επαφή με τους υπεύθυνους φορείς προκειμένου να βρεθεί μια  λύση.

Ελπίζω με την συνεργασία μας να σταθούμε δίπλα σ’αυτές τις οικογένειες που ως Πρόεδρος της κοινότητας γνωρίζω πολύ καλά ότι επιθύμουν να είναι συνεπείς αλλά δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν»

2 σχόλια

  1. Ο Δήμος όφειλε να στείλει πρώτα επιστολή ενημέρωσης που να αναγράφει την ημερομηνία διακοπής,το ποσόν οφειλής, την τυχόν πρόταση διακανονισμού. Σε περίπτωση δε, μη ανταπόκρισης να στέλνει τις οφειλές στην ΔΟΥ και μετά να αφαιρεί τον μετρητή.
    Αυτές είναι οι νόμιμες διαδικασίες που εφαρμόζουν οι υπόλοιποι Δήμοι της Ελλάδος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *