Ζάκυνθος

Αύξηση σε ΙΧ και μείωση σε γκρουπ είχαμε φέτος στο λιμάνι, ανέφερε ο εκπρόσωπος της Levante ferries

Την αποτίμηση του Αυγούστου στο λιμάνι έκανε ο εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρείας Levante ferries  Γιάννης Πυλαρινός, ο οποίος επεσήμανε πως φέτος δεν είχαμε καθυστερήσεις και πως η αύξηση καταγράφηκε σε ΙΧ αυτοκίνητα. Αναφορικά με τα αναλυτικά στοιχεία των αφίξεων, αυτά θα δοθούν τις επόμενες ημέρες.

«Είναι η πρώτη χρονιά που ο Αύγουστος μήνας βγήκε χωρίς καθυστερήσεις κι αυτό είναι επιτυχία για όλους. Εμείς ευχαριστούμε όσους βοήθησαν για να συμβεί αυτό» είπε αρχικά ο κ. Πυλαρινός.

Ερωτηθείς για τα έκτακτα δρομολόγια ο κ. Πυλαρινός είπε ότι κάθε Σαββατοκύριακο έμπαιναν βραδυνά δρομολόγια και τα πλοία αναχωρούσαν από τη Ζάκυνθο για την Κυλλήνη στις 9.30 το βράδυ.

«Δεν αφήσαμε κανέναν στην Κυλλήνη και ήταν εντολή του ιδιοκτήτη κ. Θεοδόση και της εταιρείας να μην μείνουν άτομα τη νύχτα στην Κυλλήνη και να περιμένουν να φύγουν την επομένη ημέρα. Προσπαθήσαμε να εξυπηρετήσουμε και για μας είναι πολύ σημαντικό ότι δεν είχαμε παράπονα. Δεν υπήρξαν καθυστερήσεις όπως κάποια προηγούμενα χρόνια και φέραμε εις πέρας τα δρομολόγια πολύ καλά αυτό το καλοκαίρι» είπε ο κ. Πυλαρινός ο οποίος ακολούθως εξήγησε τη συνεργασία που υπήρξε φέτος για να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα.

«Φέτος ήταν η μόνη χρονιά που με ρώτησαν ποιά είναι η γνώμη μου για να μην έχουμε μποτιλιάρισμα την ώρα που έφτανε το πλοίο  στο λιμάνι και έπρεπε να ξεφορτώσει. Θεωρώ πως αυτά που είπα εισακούστηκαν και το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε μία καλή εικόνα για τον Αύγουστο. Έγιναν μικρά πράγματα για να ξεφορτώνουν γρήγορα τα πλοία και πιστεύω πως το επόμενο καλοκαίρι θα είμαστε ακόμα καλύτερα» είπε ο εκπρόσωπος της Levante ferries.

Για τις αφίξεις του καλοκαιριού ο κ. Πυλαρινός είπε ότι «είμαστε καλύτερα από το 2019 σε αριθμό ΙΧ αλλά είμαστε μείον στα γκρουπ με τουριστικά λεωφορεία κι αυτό μας ρίχνει πιο χαμηλά συγκριτικά με το 2019. Φέτος δεν είχαμε τα γκρουπ που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια, όμως με τα ΙΧ πήγαμε καλά και είχαμε άνοδο. 

Η μόνη πίεση που δεχτήκαμε ήταν μετά του Αγίου που αναχωρούσαν μαζικά. Τώρα με το ηλεκτρονικό εισιτήρια υπάρχει ευκολία και εξυπηρέτηση του πελάτη που το εκδίδει μόνος του».

Ειδικά για την εικόνα του Αυγούστου ο κ. Πυλαρινός δήλωσε: «Κίνηση είχε όλος ο μήνας Αύγουστος αλλά βάζαμε έκτακτα δρομολόγια το βράδυ.

Γενικά θέλουμε βελτίωση των υποδομών μας και καθώς αναμένουμε το νέο πλοίο της εταιρίας, χρειάζεται να το δούμε γρήγορα. Είναι πολύ κουραστικό να ακούμε τους γνωστούς να λένε ότι χρειάζονται 45 λεπτά για να φτάσουν μέχρι τα φανάρια στο  NEXT.

Εμείς υποδεχόμαστε πολύ κόσμο στη Ζάκυνθο και χρειάζεται να δώσουμε έμφαση στις πύλες εισόδου που είναι το λιμάνι και το αεροδρόμιο. Ο επισκέπτης δεν πρέπει να δυσαρεστείται την ώρα που φτάνει στο λιμάνι και να λέει ότι έκανε 40 λεπτά για να βγει από το καράβι και να πάει προς την έξοδο της πόλης».

Ένα σχόλιο

  1. Άμα δεν θέλετε να είστε πιο χαμηλά ρίξτε την τιμή,και σίγουρα μέσα δεν θα μπείτε όταν το εισιτήριο για Κρήτη με οκτώ ώρες ταξίδι και καράβι καμία σχέση με αυτά είναι το διπλάσιο.Αλλα απολαμβάνετε το μονοπώλιο!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *