Νέα δεδομένα είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν από το φετινό χειμώνα στην ακτοπλοϊκή γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης, καθώς μια νέα πλοιοκτήτρια εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας στην περιοχή και διεκδικεί το δικό της μερίδιο στην αγορά! Και ενώ η νέα επιχειρηματική κίνηση αναμενόταν από τον συμπατριώτη μας Γ. Θεοδόση, ο «αιφνιδιασμός» έγινε από κεφαλλονίτικη εταιρεία, αποδεικνύοντας πως οι γείτονες μας, εξακολουθούν να «καλοβλέπουν» την προοπτική δραστηριοποίησης στο νησί μας στον τομέα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών
Πιο συγκεκριμένα, αίτημα για έγκριση δρομολογίων προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες έχει ήδη ζητήσει η εταιρεία «Kefalonian Lines» η οποία έχει στην κατοχή της το πλοίο «Νήσος Κεφαλονιά» και δραστηριοποιείται ήδη στο γειτονικό μας νησί πραγματοποιώντας δρομολόγια από τον Πόρο και το Αργοστόλι προς την Κυλλήνη.
Πληροφορίες του –Ε- αναφέρουν πως το αίτημα έχει ήδη υποβληθεί στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και αναμένεται να εξεταστεί στην επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου προς τα μέσα Οκτώβρη.
Η εταιρεία «Kefalonian Lines» ζητά την έγκριση δύο δρομολογίων στην γραμμή Ζακύνθου Κυλλήνης και άλλα δύο στη γραμμή Κυλλήνης Κεφαλονιάς, όπου ήδη δραστηριοποιείται και η εξέλιξη αυτή είναι βέβαιο πως θα προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις στους κόλπους της τοπικής Κοινοπραξίας!
Θυμίζουμε πως το περασμένο καλοκαίρι, όταν στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), τέθηκε το αίτημα για ετήσια δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ», της εταιρείας Στρίντζης στη γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης, απορρίφθηκε από το Συμβούλιο, ενώ υπήρξαν αντιδράσεις και από τους τοπικούς φορείς με δεδομένο ότι η δρομολόγηση του πλοίου αφορούσε την κρίσιμη περίοδο του Καλοκαιριού!
Ανεπίσημες πηγές πάντως αναφέρουν πως η εταιρεία Kefalonian Lines, υπό τη Διεύθυνση του Σπυράγγελου Διον. Λυκούδη επρόκειτο να αγοράσει και δεύτερο πλοίο, αλλά και να λειτουργήσει γραφεία και στη Ζάκυνθο.
Στην συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών θα κριθεί η τύχη του αιτήματος που κατέθεσε η εταιρεία και αν γίνει αποδεκτό το χειμώνα στη Ζάκυνθο θα υπάρχει αύξηση του αριθμού των δρομολογίων σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Όλα αυτά όμως, με δεδομένη την κατακόρυφη πτώση που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα στη γραμμή, αφού όλοι και περισσότεροι ντόπιοι και επισκέπτες μετακινούνται από και προς το λιμάνι του νησιού μας.
Για την ιστορία τέλος, αντιπαραθέσεις μεταξύ της ζακυνθινής κοινοπραξίας Ionian Ferries και της εταιρείας Kefalonian Lines, είχαν προκληθεί και την περασμένη Άνοιξη, όταν η τελευταία ζήτησε τη δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή «Σάμης Κεφαλληνίας – Πάτρας – Ιθάκης – Αργοστολίου – Κυλλήνης – Πόρου Κεφαλονιάς», την ίδια περίοδο που στη γραμμή δραστηριοποιούνταν και ζακυνθινά πλοία.