Υπό το βάρος της εισαγγελικής παραγγελίας για τις χωματερές
Εισαγγελική παραγγελία βρίσκεται σε εξέλιξη για την αναζήτηση ευθυνών σε ότι αφορά τις ανεξέλεγκτες χωματερές και ο Δήμος Ζακύνθου ως αρμόδιος για τα θέματα της καθαριότητας και της αποκομιδής των απορριμμάτων καλείται να δώσει εξηγήσεις και να αναλάβει τις ευθύνες του.
Τα παραπάνω υπογραμμίστηκαν από τον ίδιο το Δήμαρχο Νικήτα Αρετάκη κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής, ζητώντας παράλληλα από τα μέλη της Επιτροπής να εγκρίνουν άμεσα τις διαδικασίες για την υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης των αποβλήτων Α.Ε.Κ.Κ. (απόβλητα κατασκευών, εκσκαφών και ανακαινίσεων) στις εγκαταστάσεις της.
Σύμφωνα με το Δήμαρχο της εισαγγελικής παραγγελίας προηγήθηκε αυτοψία στο χώρο του Κέντρου Διαλογής Ανακυκλώσιμου Υλικού από τις υπηρεσίες περιβάλλοντος της Περιφερειακής Ενότητας Ζακύνθου, εκεί όπου είχαν συγκεντρωθεί ογκώδη αλλά κλαδιά από τα σημεία του νησιού που καθαρίστηκαν και απευθυνόμενος στα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής σημείωσε πως το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και ο Δήμος θα πρέπει να δράσει άμεσα.
Σύμφωνα με τον ίδιο οι ειδικές συνθήκες που επικρατούν λόγω κορονοϊού, επιτρέπουν στο Δήμο να λειτουργήσει με τις διαδικασίες του κατεπείγοντος και να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση στην συγκεκριμένη εταιρεία που είναι και η μοναδική αδειοδοτημένη στο νησί.
«Η λύση αυτή είναι μονόδρομος για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα» σημείωσε.
Η σύμβαση υπογράφεται με το ποσό των 24.800 ευρώ το οποίο δεσμεύεται από τον προϋπολογισμό του Δήμου και το επόμενο διάστημα η συγκεκριμένη εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσει να δέχεται τα ογκώδη του Δήμου. Σημαντική παράμετρος σε αυτή τη διαδικασία, είναι να οριστεί με σαφήνεια το πρόγραμμα αποκομιδής των ογκωδών και φυσικά η τήρησή του από τους δημότες.
Της Μαριλένας Παπαδάτου