Οικονομία

Β. Κικίλιας: Ένταξη των ξενοδοχείων 3 αστέρων στον αναπτυξιακό νόμο

Την ένταξη των 3* ξενοδοχείων στον αναπτυξιακό νόμο, σε ό,τι έχει να κάνει με τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμισή τους, εκτός από όλα τα άλλα τα εργαλεία τα οποία υπήρχαν, ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μιλώντας στην ΕΡΤ.

«Ο αναπτυξιακός νόμος είναι στρατηγικό εργαλείο για τις επενδύσεις στη χώρα. Έκανα σήμερα μια διευρυμένη συζήτηση με τον αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης, τον κύριο Παπαθανάση, και εξήγησα ότι και τα τριάστερα ξενοδοχεία, που είναι το 23% του κλάδου, είναι ένας πολύ σημαντικός στόχος για εμάς να εκσυγχρονιστούν, να αναβαθμιστούν ποιοτικά και να ενισχυθούν. Στο νομοσχέδιο εισάγονται και τα 3άστερα ξενοδοχεία σε ό,τι έχει να κάνει με τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμισή τους, εκτός από όλα τα άλλα τα εργαλεία τα οποία υπήρχαν», σημείωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Όσον αφορά τα καταλύματα του χειμερινού τουρισμού, που για τη φετινή περίοδο, σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν θα έχουν μέση πληρότητα 12% ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι η περίοδος των εορτών πήγε πολύ καλά.

Τόνισε επίσης ότι σε λίγες μέρες ξεκινά και καμπάνια εσωτερικά στη χώρα για τους χειμερινούς προορισμούς.

Επίσης, από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας RRF στα 320.000.000 των επενδύσεων που θα γίνουν, περιλαμβάνονται τα χιονοδρομικά κέντρα, τα μονοπάτια και τα ορεινά καταφύγια. «Θα είναι επενδύσεις για αναβάθμιση των υποδομών, ψηφιοποίηση, εκπαίδευση, πρόσβαση σε ΑμεΑ, εκσυγχρονισμό και ποιοτική αναβάθμιση. Μια τεράστια ευκαιρία για το τουριστικό προϊόν της χώρας στο κομμάτι των επενδύσεων, που θα μας οδηγήσει στρατηγικά στην εποχή ενός βιώσιμου τουριστικού μοντέλου», σημείωσε ενώ αναφέρθηκε επίσης: «στην ένταξη των ωφελούμενων στα μέτρα στήριξης για τα ξενοδοχεία αρχικά μέχρι το τέλος του μήνα, που θεωρώ ότι ενδεχομένως αν χρειαστεί θα επεκταθούν και περαιτέρω.

Όσον αφορά τα ξενοδοχεία πόλης τόνισε ότι δοκιμάστηκαν σκληρά τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας. «Έχουμε λοιπόν την υποχρέωση και υπάρχει πολύς κόσμος, ειδικά Ευρωπαίοι, που θα ήθελαν να ταξιδέψουν ένα τριήμερο στη χώρα, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή για παράδειγμα. Να το φωτίσουμε στρατηγικά, να επενδύσουμε, να το επικοινωνήσουμε, τρέχοντας καμπάνιες του ΕΟΤ στο εξωτερικό για το city break, κυρίως για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη καταρχάς, οι οποίες όμως θα επεκταθούν και σε άλλες πόλεις και η καμπάνια αυτή θα διαρκέσει 12 μήνες», συμπλήρωσε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *