«Ξεπεράσαμε όλοι τους εαυτούς μας με την τηλε- εκπαίδευση και αποκτήσαμε ένα νέο εργαλείο που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί παράλληλα με τη δια ζώσης διδασκαλία»
Στα ζητήματα που αφορούν την τηλε- εκπαίδευση αναφέρθηκε μιλώντας στο ραδιόφωνο του Ερμή ο Αντιπρόεδρος της ΕΛΜΕΖ Θ. Ανδρίτσος τονίζοντας πως το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να λάβει πολύ σοβαρά όλες τις παραμέτρους που αφορούν την ύλη που θα καλυφθεί και πως οι μαθητές μπορούν να είναι σωστά προετοιμασμένοι.
Το δια ζώσης μάθημα ξεκίνησε τη Δευτέρα για τα Λύκεια και ο κ. Ανδρίτσος τόνισε πως η εκπαίδευση μέσα στην σχολική τάξη είναι αναντικατάστατη για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της ΕΛΜΕΖ υπήρξαν πολλά και αντικειμενικά προβλήματα στην τηλε- εκπαίδευση ειδικά για τα μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης αλλά και τα εργαστήρια, ωστόσο αναγνώρισε την σπουδαία δουλειά που έγινε από τους συναδέλφους του για να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα,
«Ενεργοποιήσαμε με μεγαλύτερη ευχέρεια το e class που σε πολλές περιπτώσεις δεν είχε χρησιμοποιηθεί και αυτό που κατάφεραν οι συνάδελφοι είναι αξιοθαύμαστο καθώς αναρτήθηκε ένας τεράστιος όγκος δουλειάς. Ξεπεράσαμε όλοι τους εαυτούς μας και αποκτήσαμε ένα νέο εργαλείο που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί παράλληλα» τόνισε μεταξύ άλλων.
«Δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ευχαριστημένοι από τη διαδικασία που ακολουθήσαμε όμως ο μαθητής ήταν παρών και το μάθημα συνεχίστηκε, ενώ σε θεωρητικά μαθήματα όπως για παράδειγμα η ιστορία υπήρξε μια ικανοποιητική κάλυψη του μαθήματος. Η διαδικασία αυτή ήταν υποχρεωτική σε όλο τον κόσμο με αλλού καλύτερα αποτελέσματα και αλλού χειρότερα. Σήμερα επιστρέφουμε στην τάξη και προσπαθούμε να κάνουμε επανάληψη. Όμως έχουμε φτάσει στο Μάρτη και μια διαδικασία ποτ πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το Μάη, ασφαλώς θα είναι ελλιπής. Το μεγαλύτερο πρόβλημα αφορά τους μαθητές της Τρίτης Λυκείου που έχουν απωλέσει ένα σημαντικό κομμάτι υ. Η ύλη δε διδάχτηκε όπως θα έπρεπε» ανέφερε, σημειώνοντας πως δυστυχώς το Υπουργείο δεν έχει ανοιχτή επικοινωνία με τον κλάδο για να δει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στο μάθημα και την κάλυψη της ύλης.
Τέλος αναφέρθηκε και στο θέμα των ημερών που είναι αυτός της αξιολόγησης σημειώνοντας:
«Το ζήτημα της αξιολόγησης συζητιέται εδώ και δεκαετίες, αποτελεί πάγιο αίτημα της ΟΛΜΕ και μια δυναμική λειτουργία του εκπαιδευτικού έργου. Το θέμα είναι πως ούτε η χρονική στιγμή είναι η κατάλληλη, ούτε το περιεχόμενο θα μπορούσε να παραγάγει ένα σημαντικό αποτέλεσμα» υπογράμμισε ο κ. Ανδρίτσος για το θέμα των ημερών που αφορά την αυτό- αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ενώ μεταφέροντας την άποψη της συνδικαλιστικής παράταξης που εκπροσωπεί σημείωσε πως είναι αντίθετος στην λογική της απεργίας – αποχής και στην υιοθέτηση πρακτικών που εκφράζουν συγκεκριμένο πολιτικό χώρο.