Εκκρεμότητες παραμένουν μέχρι και σήμερα σε σχέση με τις δημοπρασίες των παραλιών και αυτό που αναμένεται από την πλευρά του Δήμου είναι να ανακοινωθούν οι σχετικές ημερομηνίες για τα πόστα που ήδη έχουν οριστεί.
Ανάλογες εκκρεμότητες υπάρχουν και με την πρόσληψη των ναυαγοσωστών στις παραλίες που έχουν χαρακτηριστεί ως κοινόχρηστες την στιγμή που οι έλεγχοι και οι βεβαιώσεις παραβάσεων από το Λιμεναρχείο, έχουν ήδη ξεκινήσει.
Το θέμα τέθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού
Συμβουλίου, κατά την οποία ο Δήμαρχος κλήθηκε να απαντήσει που βρίσκεται το θέμα της οργάνωσης των παραλιών και ο κ. Αρετακης ανακοίνωσε ότι η αγορά εξοπλισμού έχει μπει σε προτεραιότητα και πως συστάθηκε επιτροπή για να κάνει τους ελέγχους.
Ο Δήμαρχος έκανε γνωστό πως η σύμβαση με ιδιωτικό γραφείο για την πρόσληψη ναυαγοσωστών είναι ασύμφορη για το Δήμο λέγοντας πως επικοινώνησε με τον ιδιώτη που ζήτησε 75.000 ευρώ για να στείλει 5 ναυαγοσώστες. Οι 3 θα
είναι βοηθητικό προσωπικό. «Πως θα καλύψουμε τους 18 που χρειαζόμαστε; Για αυτό το λόγο αποφασίσαμε να διαθέσουμε τα χρήματα για να κατασκευάσουμε τους πυργίσκους και πήραμε ήδη προσφορά για 1.500 ευρώ τον καθένα.
Φέτος θα κάνουμε την προμήθεια μέρους του εξοπλισμού για να τον έχουμε στο Δήμο και τα επόμενα χρόνια και θα πάρουμε όσους ναυαγοσώστες μπορούμε. Ας πάρουμε 10 ή 12 και ας μας βάλει πρόστιμο το Λιμεναρχείο. Θα έχουμε το δικό μας εξοπλισμό για το μέλλον» ανέφερε ενώ για την Επιτροπή σημείωσε πως θα επιβλέπει την τήρηση των προϋποθέσεων και των αποστάσεων στις παραλίες.
«Δε θα γίνει για να τους τιμωρήσουμε αλλά για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας» ανέφερε.
Όπως ανακοινώθηκε τέλος στο Δημοτικό Συμβούλιο, οι απευθείας παραχωρήσεις ολοκληρώθηκαν από το Δήμο, ενώ για τις δημοπρασίες αναμένεται η έγκριση από την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου.