Σε ότι αφορά την αναζήτηση οικοπέδων για τις ανάγκες της Υπηρεσίας αυτά θα είναι είτε δημοτικά είτε ιδιωτικά και θα χρησιμοποιηθούν για την στέγαση γραφείων, χώρων φύλαξης των οχημάτων αλλά και για τη δημιουργία σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων. Σύμφωνα με την εισήγηση της Υπηρεσίας η Διεύθυνση σήμερα αποτελείται από 4 διαφορετικά τμήματα που πρέπει να λειτουργούν ενιαία μια που άλλα βρίσκονται στο Βανάτο, άλλα στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου και άλλα στην πλαζ του ΕΟΤ.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τα τμήματα Καθαριότητας Κοινοχρήστων χώρων, Αποκομιδής, Εναλλακτικής Διαχείρισης και Διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων
“ Η νέα Διεύθυνση δημιούργησε την ανάγκη στέγασης σε ένα ενιαίο κτήριο πλήθος εργαζομένων το οποίο ανέρχεται άνω των εκατό ατόμων και το οποίο δεν μπορεί να στεγασθεί σε κανένα υφιστάμενο κτήριο και σήμερα φιλοξενείται σε κτήρια μη κατάλληλα (Ε.Ο.Τ. κ.λ.π) και τα οποία ανήκουν σε άλλες υπηρεσίες {Πρώην ΦΟ.Δ.Σ.Α. κ.λ.π.)
Προκειμένου λοιπόν να στεγασθεί η υπηρεσία με το προσωπικό και τα περίπου 80 οχήματα που διαθέτει (απορριμματοφόρα, φορτηγά, τσάπες, κ.λ.π.) πρέπει να βρεθεί χώρος σε μια ακτίνα πέντε χιλιομέτρων από την πόλη έτσι ώστε να ανεγερθεί κτήριο που να πληρεί τις προδιαγραφές στέγασης οχημάτων και προσωπικού. Η επιφάνεια του κτηρίου θα προκύψει από την μελέτη που θα λάβει υπόψη τα τ.μ. ανά υπάλληλο τους κοινόχρηστους χώρους τα τ.μ. ανά όχημα χώρους υγιεινής συνεργείου πλυντηρίου και λοιπών βοηθητικών χώρων. Η έκταση που εκτιμάται ότι θα απαιτηθεί είναι 15 με 20 στρέμματα ενώ η τιμή θα προκύψει από έκθεση ανεξάρτητου εκτιμητή” αναφέρει η εισήγηση.
Σε ότι αφορά δε το σταθμό μεταφόρτωσης που σήμερα λειτουργεί σε οικόπεδο δίπλα στον χώρο του αεροδρομίου προτείνεται η αγορά ενός επιπλέον οικοπέδου για την μεταφορά του σταθμού μεταφόρτωσης το οποίο θα πρέπει να πληρεί τις προϋποθέσεις για την κατασκευή του σταθμού. Η αγορά του οικοπέδου αλλά και η κατασκευή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από προτάσεις σε χρηματοδοτικά προγράμματα ενώ οι ειδικότεροι όροι και προϋποθέσεις θα καθορισθούν με τις διακηρύξεις που θα συντάξει και εγκρίνει η οικονομική επιτροπή.
Να σημειωθεί πως με την κατάργηση του ΦΟΔΣΑ τα ακίνητα στο χώρο του αεροδρομίου έχουν περάσει στην κατοχή του περιφερειακού Φορέα Διαχείρισης και από την Υπηρεσία έχει γίνει έγγραφο για την παραχώρηση του στο Δήμο.
Ακολουθήστε το Ermisnews.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από τη Ζάκυνθο, την Ελλάδα και τον κόσμο.