Quantcast

Γνώμες

Ναυάγιο και δικαιοσύνη

Φτάνουμε στην πηγή αλλά ακόμα δεν ήπιαμε νερό και θα αργήσουμε ακόμα να πιούμε, εκτός κι αν η Επιτροπή μας εκπλήξει ευχάριστα κι έξω από τα γνωστά ελληνικά όρια…

Ο λόγος για την Επιτροπή του Ναυαγίου που συστάθηκε με κυβερνητική απόφαση και ήδη μετρά την πρώτη της συνάντηση, που ήταν μάλλον αναγνωριστικού τύπου και μακάρι όλοι οι συμμετέχοντες σε αυτήν να αντιληφθούν ότι η Ελλάδα και οι ομορφιές της πρέπει να μας ενώνουν μακριά από μίση και πάθη, κομματικά, προσωπικά και άλλα… 

Η Επιτροπή λοιπόν έχει πάρα πολύ δουλειά που πρέπει να γίνει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα γιατί (χωρίς παρεξήγηση), αφήσαμε σαράντα χρόνια να κυλήσουν σαν το νερό, άπραγοι και θεατές καταστάσεων. 

Οι πολιτικοί μας εκπρόσωποι (όλων των βαθμίδων), αποδείχτηκαν κατώτεροι των περιστάσεων και τώρα ορισμένοι εξ’ αυτών κάνουν και κριτική στην κυβέρνηση η οποία ασχολήθηκε και κάλιο αργά παρά ποτέ που ασχολήθηκε έστω και τώρα. 

Η κριτική για το χθες όμως στην παρούσα φάση δεν βοηθάει και παρότι επιβάλλεται από τον ρόλο που εμείς υπηρετούμε, λέμε να αφήσουμε στους ειδικούς ορισμένα θέματα που θα περάσουν  στην ιστορία (όσο η πένα μας δεν μας γαργαλάει γιατί δεν μας αφήνουν και ν’ αγιάσουμε…). 

Εστιάζουμε λοιπόν στις ανάγκες του σήμερα και επισημαίνουμε πως εκτός από το έργο της Επιτροπής υπάρχουν κι αλλού ευθύνες που δεν πρόκειται να τις ξεχάσουμε. 

Μεταξύ αυτών είναι η επίσπευση του έργου της Δικαιοσύνης για το ιδιοκτησιακό της ευρύτερης περιοχής  και επιπλέον η κατοχύρωση της δημοτικής περιουσίας στο Κτηματολόγιο. Αναφορικά τώρα με την Επιτροπή,  καλώς να οριστεί ιδιωτική αστυνομία για τη φύλαξη του χώρου αλλά θα χρειαστεί άμεσα να ξεκινήσει η συντήρηση του πλοίου, ζήτημα πρώτιστης προτεραιότητας γιατί  με τους ρυθμούς που κινούμεθα ο «Παναγιώτης» δεν θα υπάρχει αν τον παραμελήσουμε κι άλλο…

  • DEAR ERMIS
    AS MAS EPITREPSI H Ka. XENOFOU NA EPISIMANOUME KAI EMEIS -LIGA- ME AFORMI TO OTI YPARXOUN-RIZES MAS-APO TA ORINA KAI OXI MONO, OPOS TA APOKALITE.
    TO LATHOS TIS ELLADAS SXETIKA ME TOUS (AGIALOUS TIS, XERSEOUS KAI NISIOTIKOUS) EINAI Ka. XENOFOU OXI MONO AUTA POU ANAFERETE, ALLA OTI DEN YPARXI H (XEXASTIKE) APO TO SIDAGMA TIS, SXETIKA ME TIS PARALIES OI OPIES OUTE IDIOTIKOPIOUNTE OUTE POLOUNTE OUTE @FRAZONTE@. OPOS AUTO ISXII SE OLLON TON KOSMO. TO NA YPARXI MIA PERISOUSIA PANO H DIPLA APO TO -KIMA- AUTO DEN LEEI APOLITOS TIPOTE STO NA IDIKOPIITHI TO AKINITO TIN AMMOUDIA. XILIES -GNOMES ANARMODION-POU KAI KALA YPERASPIZONTE TO -OPIO AKINITO ME PROSXIMATA- KALO THA EINAI NA RIXOUN MIA MATIA AN STO -SIDAGMA TIS ELLADOS @YPARXI@ AKOMA AUTOS O NOMOS KAI AUTOS NA ISXISI! GIA NA MBI MIA TAXI EPITELOUS KAI STIN ELLADA SXETIKA ME STO POU (ARXIZI KAI POU TELIONI) H ARMODIOTITA TOU KATHE AKINITOU. DIABAZOME ME OPIA-KIVERNISI TIS ELLADOS APO XRONIA PRIN OTI, KAPIOS AGORAZI AKINITO GIA EPIXIRISI -BILA- H BOSKOTOPO, KAI AUTO FTANI MEXRI TO KIMA, KAI AUTOMATA GINETE KIRIARXOS @KAI@ TIS THALASSAS POU VREXI TO (OIKOPEDO) TOU. LATHOS KIRIOI. H THALASSES EINAI TOU LAOU KAI DEN EXEI DIKEOMA KANEIS NA TOU PI EE SI, EDO EINAI TOU @XENODOXIOU-TOU NAVAGIOU-TOU SPITIOU MOU@ AUTO FERI STIS MNIMES MAS ….TIN APOFASI TOU PAPADOPOULOU POU EIXE TIN FAINI IDEA NA @@SIRMATOPLEXI@@ TIS PARALIES KAI NA TOU PLIRONIS @GROSI@ GIA NA KANIS MPANIO. OPOS, VALAME STO @MATI…@ TO SIRMATOPLEGMA STIN PARALIA TOU -ALIMOU-TOTE OTAN MAS EIPAN ME DIO MORA, OTI EAN DEN PLIROSOUME DEN PROKITE NA PERASOUME TO SIRMA NA KANOUME MBANIO STA PEDAKIA. STO THEMA TIS OPIAS PARALIAS @ASXETOI POU DEN XEROUN TON NOMO TOU KRATOUS KAI OXI TON DIKO TOUS@ ALLA EPIMENOUN PISMATIKA NA PERNAI TO DIKO TOUS, DEN MPOREI NA FERNOUN @ANAVAGIO@ ME ANAKATEMATA OXI MONO GIA TO POLI-DIASTATO ZITIMA TOU NAVAGIOU (DIKO MOU DIKO SOU DIKOTIS) NA MIN PROXORA OUTE BIMA H (OPIA AXIOPIISIS TOU ME APOFASI TOU KRATOUS -MONO- DIOTI OTI YPARXI ( XERSEO-PARATIMENA XORAFIA- KAI GIRO APO XORA-KRATOUS AGIALOI) YPAGETE MONO STO KRATOS BASI TOU SIDAGMATOS TOU) KAI OXI KANENOS ALLOU. OPOS GRAPSAME MIA IDEA SXETIKA -AXIOPIISI NAVAGIOU LIKE SANDA BARABARA CA.,XTHES ALLA IDAME OTI ..EXAFANISTIKE..SIMERA KAI KATALABAME TON LOGO ! ALLA DEN PROKITE GIA TIN EN LOGO PARALIA MONO. EMEIS DEN EXOME APOLITOS KANENA SIMFERON DEN GNORIZOUME KANENAN OPOS PIOS TO EPIKARPITE PIOS (LEEI) YPAGETE EKEI EDO PIO PERA, ALLA PARAKOLOUTHOUME OTI EXEI SXESI IDIKA ME TIN ZAKINTHO KAI TON TOURISMO TIS KAI EIMASTE SE THESI NA DOSOUME MIA (IDEA-PLIROFORIA) APO EMBIRIES TOURISMOU ANA TON KOSMO POU DEN EPISKEPTOMETHA MONO, ALLA EXOME MILISI ME ARMODIOUS TOURISMOU IDIOS EXOTIKON NISION ETSI FILIKA EN MESO FILON OMOS APOKTUME EMBIRIES KAI SIGRISIS GIA TIN ZAKINTHO KAI OXI MONO. TO NA THEORITE (KOKKINO PANI AN KAPIOS NTOPIOS H MAKRINOS ZAKINTHINOS FERI MIA GNOMI) ARNITIKI..GIA KAPION, AUTO DEN MAS APASXOLI DIOTI DEN APOVLEPOME SE APOLITOS TIPOTE. AUTO MPOREITE Ka. XENOFOU NA TO DIAPISTOSETE. DEN MAS XERI KANEIS KAI DEN GNORIZOUME KANENAN, GIA SIMFERON. ALLA TIN GNOMI MAS THA TIN LEME PANTA OTAN KAI EMEIS -FOROLOGOUMETHA STA AKINITA POU DIATIROUME STIN ELLADA -ZAKINTHO- OPOS TA -IRS-YDREFSI DEH- AKRIVOS OPOS ESEIS EKEI) GIATI LOIPON DEN THA SIMETASXOUME KAI STA -THEMATA- POU AFOROUN ESAS? TOTE NA MAS APALAXI APO OLLA H ELLADA (AN) THEORI OTI H GNOMI MAS EINAI (PARAKATIANI) KAI KANOUN KOUMANTO OSOI NOMIZOUN OTI EINAI @VEROI ZAKINTHINOI@ MONO, KAI OXI APLA PERNOUN TIS ORES TOUS!!!
    SAS EUXARISTO Ka. XENOFOU KAI THA EIMASTE EUGNOMONES AFOU H EGRITOS EFIMERIDA -ERMIS- FILOXENI EPI MAKRON -SXOLIA-APANTISI, THA THELAME NA PARAMENOUN KAI OI (DIKES MAS GNOMES) PERISSOTERO, SE OTI AFORA TO OPIO THEMA IDIKA GIA TIN ZAKINTHO OLOGIRA TIS. GIA MAS ZAKINTHOS -DEN-EINAI MONO NAVAGIO! H ZAKINTHOS EXEI OLOGIRA OREOTATES PARALIES ORMOUS, PETALAKIA, KAI XRISI AMMO GIA TON TOURISTA. AUTI EINAI H GNOMI TOU.
    EUXARISTO ERMIS
    MARLA USA

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *