Με απόφαση που έλαβε ο Δήμαρχος την Δευτέρα 11 Αυγούστου καθορίζει ευθύνες και αρμοδιότητες σε υπαλλήλους ώστε να γίνεται σωστά η αποκομιδή των απορριμμάτων μέσα στον Αύγουστο μήνα.
Με δεδομένο ότι η εικόνα που παρουσιάζει η πόλη και οι τουριστικές περιοχές είναι απαράδεκτη, ο Δήμαρχος ανέθεσε σε τρεις υπαλλήλους τον έλεγχο της κατάστασης και την συνεχή ενημέρωση για την πορεία της καθαριότητας.
Η απόφαση αναφέρει:
Αναθέτουμε στον υπάλληλο κ. Μαρίνο Κολοκοτσά του Παύλου ειδικότητας ΔΕ Οδηγών την αρμοδιότητα για την σύνταξη και εφαρμογή του προγράμματος αποκομιδής (βάρδιες εργασίας κλπ ). Αναθέτουμε στον υπάλληλο κ. Μαρούδα Διονύσιο του Νικολάου ειδικότητας ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας, τον έλεγχο της πιστής εφαρμογής του προγράμματος από το προσωπικό διότι παρατηρούνται φαινόμενα επιλεκτικής αποκομιδής απορριμμάτων και την καταγραφή των ζημιών στα οχήματα με εντοπισμό του οδηγού και εργατών της βάρδιας που συνέβη η ζημιά για περαιτέρω ελέγχους όσο να απαιτηθεί. Αναθέτουμε στον υπάλληλο κ. Κάνδηλα Διονύσιο του Νικολάου, ειδικότητας ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας , την ευθύνη ελέγχου της παρουσίας των κάδων απορριμμάτων, της κατάστασης αυτών ,τον καθορισμό της ενδεδειγμένης θέσης τοποθετήσεις των , της επάρκειας αυτών και γενικώς κάθε απαραίτητη ενέργεια για την αισθητική παρουσία των. Τόσο ο κ Μαρούδας όσο και ο κ. Κάνδηλας θα ενημερώνουν συνεχώς τον κ. Μαρίνο σχετικά με τα προβλήματα που παρουσιάζονται και ο κ. Μαρίνος θα ενημερώνει τον Διευθυντή της Υπηρεσίας Καθαριότητας και μέχρι τοποθέτησης του Διευθυντή απευθείας τον Δήμαρχο για επίλυση των προβλημάτων. Είναι άμεση και επιτακτική ανάγκη κατόπιν των παραπόνων των δημοτών η συνεχής και σωστή λειτουργία της αποκομιδής και είναι αναγκαία προς τούτο η οργάνωση και η αντιμετώπιση των σχετικών ανασταλτικών παραγόντων. Είναι βέβαια υπολογίσιμη η κακή προφανώς κατάσταση των οχημάτων της αποκομιδής και η έλλειψη τούτων η οποία θα διερευνηθεί με την διενέργεια των απαραίτητων ελέγχων. Η εφαρμογή της παρούσης λόγω της σοβαρότητας του αντικειμένου είναι άμεση.
Α.Ξ.