Μελέτη για την κατασκευή δασικού δρόμου από το πλάτωμα του Ναυαγίου προς την περιοχή Στόμιο έχει ήδη συντάξει η Διεύθυνση Δασών Ζακύνθου με σκοπό να την υλοποιήσει το επόμενο διάστημα. Η εκπόνηση της μελέτης αυτής, που έχει γίνει γνωστή εδώ και αρκετούς μήνες, έχει προκαλέσει την εντονότατη αντίδραση του Δήμου και το θέμα αναμένεται να απασχολήσει την σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα την πρόσβαση στο Ναυάγιο.
Θυμίζουμε πως από την πρώτη στιγμή ο Δήμαρχος Νικήτας Αρετάκης έχει δει σκοπιμότητες πίσω από την εκπόνηση της συγκεκριμένης μελέτης, συνδέοντας τον σχεδιασμό στην περιοχή με τη γνωστή αγοραπωλησία στα ορεινά και την επένδυση που επρόκειτο να γίνει από τον πατέρα του Εμίρη του Κατάρ.
Από τη δική του πλευρά ο Διευθυντής Δασών Δ. Σκαλτσογιάννης, απορρίπτοντας ως εντελώς ανυπόστατη μια τέτοια καταγγελία, υπογραμμίζει μιλώντας στον -Ε- πως ο σχεδιασμός για το δρόμο έγινε στο πλαίσιο των έργων που κάθε χρόνο σχεδιάζει η Υπηρεσία.
Στην προκειμένη περίπτωση ο δρόμος θα έχει μια απόσταση 1600 μέτρων και πλάτος από 6 μέχρι 8 μέτρα, με σκοπό να αποτελέσει δρόμο κατηγορίας Α΄. Όπως δήλωσε μάλιστα στο ραδιόφωνο του -Ε- ένας τέτοιος σχεδιασμός θα εξυπηρετήσει όχι μόνο τη διάνοιξη δασικού δρόμου αλλά και την ύπαρξη ενός δρόμου διαφυγής σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Η μελέτη , όπως ανέφερε έχει ήδη εγκριθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και αυτό που τώρα αναμένεται είναι η δημοπράτηση του έργου για το οποίο ζητείται χρηματοδότηση.
Ο Διευθυντής Δασών τόνισε πως το θέμα της διάνοιξης δρόμου διαφυγής έχει τεθεί κατά προτεραιότητα για το Ναυάγιο σε όλες τις συνεδριάσεις των Οργάνων Πολιτικής Προστασίας, ενώ τόνισε πως πρόσφατα έγινε αυτοψία στο σημείο όπου θα γίνει η διάνοιξη από τον χωρικό Περιφερειάρχη Γ. Στασινόπουλο και τον εκτελεστικό γραμματέα της ΠΙΝ κ.Μήλιο.
Μεταξύ άλλων ο κ. Σκαλτσογιάννης ανέφερε πως στον σχεδιασμό της Διεύθυνσης συμπεριλαμβάνεται και η διαπλάτυνση του υφιστάμενου δρόμου από τη διασταύρωση του Αγίου Γεωργίου Κρημνών προς το πλάτωμα, που επίσης θα λειτουργεί ως δρόμος Α΄ κατηγορίας, ενώ για το 2020 είχαν γίνει ακόμη μελέτες για το Πλακάκι αλλά και το Πόρτο Βρώμη.