Την μελέτη που συνέταξε η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου για ασφαλτοστρώσεις στο δημοτικό δίκτυο ενέκρινε στην προχθεσινή της συνεδρίαση Οικονομικής Επιτροπής, στην οποία συμπεριλαμβάνονται και οι πολυσυζητημένες παρεμβάσεις στο δίκτυο του Καλαμακίου. Οι φθορές στον συγκεκριμένο δρόμο, αλλά και οι αντιδράσεις των περιοίκων και των επιχειρηματιών λόγω των συχνών τροχαίων ατυχημάτων που είχαν οδηγήσει ακόμη και σε κινητοποιήσεις, θυμίζουμε πως είχαν απασχολήσει τη Δικαιοσύνη που είχε ξεκινήσει προκαταρκτική έρευνα.
Ξεκινούν οι διαδικασίες για απαλλοτρίωση στην Νερούλη μετά από το αδιέξοδο των συζητήσεων με τους όμορους ιδιοκτήτες
Για την ιστορία να θυμίσουμε πως το έργο των ασφαλτοστρώσεων με προϋπολογισμό από την ΣΑΤΑ του Δήμου είχε εγκριθεί και δημοπρατηθεί πριν από αρκετούς μήνες, αλλά ο Δήμαρχος Νικήτας Αρετάκης αποφάσισε να το σταματήσει λόγω των χαμηλών εκπτώσεων που προσέφεραν οι εργολάβοι αλλά και του σχεδιασμού του Δήμου για τη διαπλάτυνση της οδού Νερούλη, η ασφαλτόστρωση της οποίας επίσης συμπεριλαμβανόταν στην μελέτη. Όπως ανακοίνωσε ο Δήμαρχος στην προχθεσινή συνεδρίαση παρά την αρχική συμφωνία των όμορων ιδιοκτητών να παραχωρήσουν έκταση για τη διαπλάτυνση, προκειμένου να μην χαθεί χρόνος με τις απαλλοτριώσεις, υπήρξε αντίδραση ενός ιδιοκτήτη που δεν μπορούσε να καμφθεί. Έτσι ο Δήμος ξεκινά τώρα τη διαδικασία απαλλοτρίωσης
Στην μελέτη που εγκρίθηκε χθες περιλαμβάνονται παρεμβάσεις στις οδούς Τερτσέτη και Κολυβά , στον κεντρικό δρόμο Καλαμακίου αλλά και σε άλλους δημοτικούς δρόμους στην Πόλη όπως η οδοί Γλάδστωνος, Αγίου Διονυσίου, Πρωτόπαππα. Ακόμη περιλαμβάνονται στηθαία στο Άνω Γερακάρι και έξω από το δημαρχείο στο Βανάτο, αλλά και διαγραμμίσεις στον δρόμο του ΚΤΕΟ και στο Καλαμάκι,
«Το θέμα το είχα ακυρώσει γιατί η έκπτωση ήταν μικρή, ο εργολάβος έκανε προσφυγή και οι αντιδράσεις αφορούσαν και την οδό Νερούλη. Όταν κάλεσα τους περιοίκους να παραχωρήσουν έκταση για να γίνει η διαπλάτυνση του δρόμου, υπήρχε συμφωνία από όλους πλην ενός» ανέφερε ο Δήμαρχος σημειώνοντας πως το έργο των ασφαλτοστρώσεων θα ξεκινήσει και οι διαδικασίες για την Νερούλη ξεκινούν.
Οι επισημάνσεις του Δημάρχου δεν έγιναν χωρίς την κριτική της αντιπολίτευσης και ο δημοτικός σύμβουλος Α. Ξένος ανέφερε πως ο Δήμαρχος δεν …άκουσε και χάσαμε χρόνο. «Πως θα γίνει το έργο χωρίς μελέτη και απαλλοτρίωση;» αναρωτήθηκε ο κ. Ξένος.
Θυμίζουμε πως το έργο σχεδιάζεται από το 2000, το διαχειρίστηκαν διαφορετικές δημοτικές αρχές που πέρασαν από τη διοίκηση του Δήμου, και σήμερα βρισκόμαστε ακόμη στο στάδιο των μελετών. Το έργο, σύμφωνα με την πρόταση στην οποία είχε καταλήξει το δημοτικό συμβούλιο κατά το παρελθόν, προβλέπει την διαπλάτυνση της οδού Νερούλη μέχρι την Αρτέμιδος που φθάνει στα φανάρια της Καμάρας Αγίου Λαζάρου και το έργο περιλαμβάνει απαλλοτριώσεις, πεζοδρόμηση, ποδηλατόδρομο και δύο λωρίδες κυκλοφορίας για τα οχήματα, ενώ ο βασικός σκόπελος για αυτό το αναγκαίο έργο είναι το κλείσιμο του ρέματος που περνά από την περιοχή.
Η απόφαση για την έγκριση της μελέτης ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία με το δημοτικό σύμβουλο Σ. Καρακά να δηλώνει παρών σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την ακύρωση της αρχικής εργολαβίας από το Δήμαρχο.