Η κρουαζιέρα δεν πηγαίνει καλά κι αν εξαιρέσουμε την έδρα της Ιονίου Περιφέρειας στην οποία κάτι κινείται, τα νησιά που βρίσκονται νοτιότερα δεν έχουν αφίξεις κρουαζιεροπλοίων το 2021.
Η πανδημία έπληξε πολύ σοβαρά τον κλάδο της κρουαζιέρας και φέτος δεν αναμένεται με τα έως τώρα στοιχεία, κανένα κρουαζιερόπλοιο στη Ζάκυνθο. Κάποιες αφίξεις θα έχει η Κέρκυρα.
Το φετινό καλοκαίρι αναμένονται περίπου 40 κρουαζιερόπλοια που θα δραστηριοποιηθούν στις ελληνικές θάλασσες, σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας και το κυρίαρχο είναι τα πολύ αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα.
Η Ζάκυνθος η οποία τα τελευταία 15 χρόνια προσπαθεί – ανεπιτυχώς μέχρι τώρα – να κατασκευάσει προβλήτα πρόσδεσης κρουαζιεροπλοίων, έχει τις προϋποθέσεις για να σταματούν εδώ αυτά τα μεγάλα σκάφη, αλλά υστερεί σε πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν με τον ενδεδειγμένο και σοβαρό τρόπο.
Η κρουαζιέρα ήταν ένας δυναμικός κλάδος για τη χώρα μας μέχρι και το 2019 αλλά την βρήκε η πανδημία και το σκηνικό άλλαξε από τη μία στιγμή στην άλλη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Ένωση Λιμένων Ελλάδας, τα στατιστικά κρουαζιέρας που σημειώθηκαν για το 2020 σε 43 καταγεγραμμένους προορισμούς στην Ελλάδα έδειξαν κατακόρυφη πτώση που μεταφράστηκε σε 202 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων (έναντι 3.899 το 2019) και σε 64.356 αφίξεις επισκεπτών (έναντι 5.537.500 αφίξεων το 2019). Ηπτώση και στους δύο δείκτες είναι άνω του 95%. Χαρακτηριστικά, στη Σαντορίνη αγκυροβόλησαν μόλις 3 κρουαζιερόπλοια το 2020 (592 αντίστοιχα το 2019), ενώ στον Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας που αποτελεί την κεντρική βάση για όλες τις εταιρείες κρουαζιέρας, το 2020 κατέπλευσαν μόνο 76 κρουαζιερόπλοια (622 αντίστοιχα το 2019) και έφτασαν 16.640 επιβάτες (1.098.091 το 2019).
Καλά να πάθετε εσείς τους ψηφίζατε αυτούς που τρώγαν τα λεφτά για να σας κάνουν ρουσφέτια.Μην τα θέλετε όλα δικά σας!!!!