Το ζήτημα της ύπαρξης ενός και μόνο ΑΤΜ της τράπεζας Πειραιώς στην Πόλη της Ζακύνθου που πριν από λίγες ημέρες ανέδειξε και ο Ερμής μέσα από τις σελίδες του, απασχόλησε τη διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου που με επιστολή του απευθύνθηκε στην κεντρική Διοίκηση της Τράπεζας αλλά και στη διεύθυνση του τοπικού υποκαταστήματος ζητώντας λύσεις.
Οι γιορτινές ημέρες που διανύουμε είναι παράλληλα και μέρες πληρωμών και όποιος περνά από το μοναδικό ΑΤΜ που σήμερα λειτουργεί έξω από το κατάστημα της Τράπεζας θα διαπιστώσει πως επικρατεί το αδιαχώρητο και πολύωρη αναμονή. Ειδικά αυτές τις ημέρες που συρρέουν οι αγρότες για να πάρουν τα χρήματα των επιδοτήσεων τα οποία μπήκαν στους λογαριασμούς τους πρόσφατα.
Οι κρούσεις που έγιναν από τον Εμπορικό Σύλλογο έφεραν αποτέλεσμα και όπως ανακοινώθηκε, μέσα στο επόμενο διάστημα η τράπεζα θα εγκαταστήσει ΑΤΜ αφενός σε κεντρικό δρόμο της Πόλης, αφετέρου σε σούπερ μάρκετ γνωστής αλυσίδας.
Υποτίθεται οτι η νεα τεχνολογία έγινε για το καλό της ανθρωπότητας και δή την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μιας Τράπεζας.
Αντι αυτού βλέπουμε οτι δυσκολεύει πολύ η πρόσβαση στα τραπεζικά συστήματα χρόνο με τον χρόνο και μαθηματικώς οδηγούμαστε σε πλήρη απεξάρτηση του πελάτη απο φυσικό κατάστημα Τραπέζης.