Ικανοποίηση για τις αφίξεις που είχαμε στη Ζάκυνθο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος εξέφρασε μιλώντας ο υπεύθυνος της εταιρείας Levante Ferries Γιάννης Πυλαρινός, καθώς η κίνηση ήταν καλή όπως και οι πληρότητες στα πλοία.
Από εδώ και πέρα αναμένεται να συνεχιστεί αυτή η καλή εικόνα για τον τόπο μας και εκείνο που πρέπει να εξεταστεί από τις αρχές είναι η ρύθμιση του οξυμένου κυκλοφοριακού στο λιμάνι και στην παραλιακή, κάθε φορά που φτάνει το πλοίο της γραμμής από την Κυλλήνη.
Για την κίνηση ο κ. Γιάννης Πυλαρινός δήλωσε στον –Ε-: «Ξεκινήσαμε καλά το Πάσχα, αλλά ο Μάιος είναι ένας δύσκολος μήνας, το ίδιο έγινε και φέτος, αλλά είμαστε αισιόδοξοι γιατί τα δύο προηγούμενα χρόνια της πανδημίας περάσαμε πολύ δύσκολα. Οι αρχές του μηνός Ιουνίου πάντα έχουν μία κάμψη γιατί είναι ημέρες που οι μαθητές δίνουν εξετάσεις. Για το λόγο αυτό έχουμε μία στασιμότητα. Όμως οι διαφημίσεις που κάνει η εταιρεία μας βοηθούν και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος πήγαμε καλά. Αν και ο καιρός μας τα χάλασε λίγο …
Οι κρατήσεις ήταν πολύ καλές και το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε κόσμο και γκρουπ που έφτασαν στη Ζάκυνθο με τουριστικά λεωφορεία. Ήλθαν Έλληνες και είχαμε περί τα 30 τουριστικά λεωφορεία».
Το πιο σημαντικό θέμα αυτό το διάστημα είναι η άνοδος των τιμών και για τον κλάδο των μετακινήσεων, οι αυξήσεις στα καύσιμα.
«Μετά τον κορονοϊό μας προβληματίζει ο πόλεμος και οι μεγάλες ανατιμήσεις στα καύσιμα» είπε ο κ. Πυλαρινός ο οποίος ακολούθως έδωσε πληροφορίες για το σχεδιασμό των δρομολογίων αυτού του καλοκαιριού.
«Τα δρομολόγια γίνονται κανονικά και καλύπτονται όλες οι ανάγκες για τη Ζάκυνθο και για την Κεφαλονιά. Αν αυξηθεί η κίνηση μπορούν να προστεθούν άλλα δύο δρομολόγια. Επίσης αν υπάρχει πολύς κόσμος για να ταξιδέψει μπορούμε να πάρουμε έγκριση για έκτακτο δρομολόγιο μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Ανάλογα με την κατάσταση που διαμορφώνεται, προσθέτουμε δρομολόγια. Τώρα έχουμε 5 δρομολόγια σταθερά την ημέρα και έτσι θα συνεχίσουμε μέχρι το τέλος του Ιουνίου. Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο θα αυξηθούν και θα έχουμε 6, 7 και 8 δρομολόγια την ημέρα. Υπάρχει προσωπικό και μπορούμε όλο το 24ωρο να προσθέσουμε έκτακτο δρομολόγιο. Εμείς μπορούμε να εξυπηρετήσουμε όποια ώρα κι αν είναι, δεν ξέρω όμως με τις υποδομές τι θα γίνει στο λιμάνι» ανέφερε ο εκπρόσωπος της Levante Ferries.
Για την εξυπηρέτηση στο χώρο του λιμανιού το καλοκαίρι με την πολύ αυξημένη κίνηση, ο κ. Πυλαρινός είπε ότι πρέπει να βρεθεί μία λύση για να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες και επιπλέον για να μην επιβάλλονται πρόστιμα για καθυστερήσεις στην εταιρεία και σημείωσε τα εξής: «Οι συζητήσεις που έχουν γίνει με τους φορείς υλοποιούνται πολύ αργά. Το θέμα με το μποτιλιάρισμα στην παραλιακή και στο λιμάνι δεν πρόκειται να λυθεί φέτος το καλοκαίρι. Θα μείνουμε όπως είμαστε και πέρυσι. Τα πλοία καθυστερούν στις αναχωρήσεις για το λόγο αυτό. Πρόκειται για ένα παλιό πρόβλημα, δεν είναι σημερινό, αλλά πρέπει να ληφθούν αποφάσεις για την επίλυση του κυκλοφοριακού».
Για το λιμάνι ο κ. Πυλαρινός είπε ότι «για να γίνουν έργα και παρεμβάσεις πρέπει πρώτα να συνεδριάσουν πολλά συμβούλια και να ληφθούν αποφάσεις. Αυτά δαπανούν χρόνο και χρειάζεται όλοι να κινητοποιηθούμε να για να μην ταλαιπωρούνται οι τουρίστες. Τα καράβια πρέπει να ξεφορτώνουν μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο. Αν στην Κυλλήνη και στον Πόρο θέλουμε 15 λεπτά, εδώ στη Ζάκυνθο θέλουμε 45 με 50 λεπτά. Μετά για να φορτώσει το πλοίο για το επόμενο δρομολόγιο θα χρειαστεί άλλη μισή ώρα και καταλαβαίνουμε ότι πέφτουν πρόστιμα. Τα πρόστιμα είναι για τις υποδομές και όχι γιατί καθυστερεί η εταιρεία, γι’ αυτό οι αρμόδιοι πρέπει να αναλάβουν να λύσουν το πρόβλημα.
Την επόμενη χρονιά θα έλθει το νέο πλοίο στο οποίο έχει επενδύσει η εταιρεία μας που θα έχει άλλες δυνατότητες και πρέπει να ανταποκριθούμε στην εποχή γιατί έχουμε μείνει πίσω.
Το πρόβλημα δεν λύνεται με 5 λιμενικούς που βγαίνουν έξω στον ήλιο για να ρυθμίσουν την κυκλοφορία. Εγώ είμαι από μικρό παιδί στο λιμάνι και εδώ και 30 χρόνια δεν έχει αλλάξει κάτι. Το λιμάνι μας είναι μεγάλο και αυτό είναι καλό. Χρειάζεται όμως διαρρύθμιση».
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ Τ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ 3/4 ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΣ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΧΩΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΜΕ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙΣ ΤΟ “ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ” ΤΡΕΚΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΣΕ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΡΓΑΣΙ ΠΛ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΝΕΡΟ “ΤΡΕΧΕΙ” ΜΕ ΒΥΤΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΣΩΛΗΝΕΣ….!
Ο λιμενικός που εκτελούσε χρέη τροχονόμου όταν ερχόταν το φέρρυ και κάπως βοηθούσε την κατάσταση,τον τελευταίο καιρό έχει εξαφανιστει.