Οι αρμόδιοι υπάλληλοι να ενημερώσουν για το ωράριο που δίνουν νερό ανά περιοχή – Βλάβες σε διάφορες περιοχές καταγγέλλουν δημότες – Σε μια χρονιά με ελάχιστους επισκέπτες είναι αδιανόητες οι ελλείψεις στην υδροδότηση….
Συνεχείς είναι οι διαμαρτυρίες συμπολιτών μας για έλλειψη νερού από το δίκτυο και μάλιστα από διαφορετικά σημεία του νησιού, τόσο σε τουριστικές περιοχές όσο και σε χωριά της ενδοχώρας.
Οι διαμαρτυρίες πληθαίνουν και εκείνο που θίγουν οι κάτοικοι είναι ότι σε μία τουριστική σεζόν που είναι ελάχιστοι οι επισκέπτες δεν είναι φυσιολογικό να έχουμε έλλειψη νερού.
Όπως είχε γράψει ο –Ε- τις προηγούμενες ημέρες, προβλήματα με έλλειψη νερού έχουν καταγραφεί πρόσφατα σε χωριά της Ζακύνθου όπως το Τραγάκι, το Καλαμάκι, ο Λαγανάς, τα Γερακαρία κλπ.
Στην καταγραφή προβλημάτων πρέπει να αναφερθεί ότι δεν υπάρχει εξυπηρέτηση των δημοτών που ζητούν από τη ΔΕΥΑΖ να απαντήσει στο γνωστό τηλέφωνο με τις βλάβες τι συμβαίνει και αν μπορούν να εξυπηρετηθούν.
Επίσης δεν υπάρχει υδροφόρα του Δήμου ή της ΔΕΥΑΖ που να μπορεί να μεταφέρει νερό και να εξυπηρετήσει τον κόσμο όταν υπάρχει έλλειψη νερού, ή όταν υπάρχει βλάβη και το δίκτυο είναι άδειο.
Οι κάτοικοι δήλωσαν στον –Ε- ότι είναι αδιανόητο να πληρώνουν το λογαριασμό στη δημοτική επιχείρηση και να μην έχουν το κοινωνικό αγαθό στο σπίτι ή την επιχείρησή τους. Μάλιστα όταν είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν επιπλέον χρήματα για να αγοράσουν νερό από ιδιώτες, αγανακτούν από τη στάση της ΔΕΥΑΖ απέναντί τους!
Ένα ακόμα πολύ σημαντικό που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι δεν είναι σταθερές οι ώρες που υδροδοτούνται περιοχές. Οι αρμόδιοι υπάλληλοι που ανοίγουν και κλείνουν τις βάνες του νερού εργάζονται με δικά τους ωράρια και δεν τηρούν αυτά που ορίζει ο κανονισμός της επιχείρησης.
Ο Δήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΖ πρέπει να ασχοληθεί με το θέμα γιατί ο πληθυσμός του νησιού αυξάνεται λόγω τουριστικής περιόδου, ο Αύγουστος έφτασε και αναμένονται οι αφίξεις του εσωτερικού τουρισμού.
Χρειάζεται σωστή κατανομή του προσωπικού και έλεγχος στις εξωτερικές εργασίες, αυτόματο σύστημα στο τηλέφωνο που λαμβάνει τα παράπονα των δημοτών για τις βλάβες και εξασφάλιση οχήματος το οποίο θα μεταφέρει νερό στα σπίτια όταν το δίκτυο έχει βλάβη ή όταν υπάρχει έλλειψη σε νερό.
Αν και τα προβλήματα τα συζητούν κατά καιρούς στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΖ, δεν διαφαίνεται η πρόθεση να κοπεί ο ομφάλιος λώρος με τα διάφορα εξωτερικά συμφέροντα και επαναλαμβάνονται τα ίδια προβλήματα που από χρόνια γνωρίζουν και μάλιστα σε βάθος οι δημότες.
Για το 2020 το μεγάλο ερώτημα είναι γιατί δεν υπάρχει νερό σε μια τουριστική σεζόν που δεν έχουμε τουρίστες και άρα δεν έχουμε μεγάλες ανάγκες….
Της Αγγελικής Ξενόφου