Με σκοπό την υποστήριξη των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων ο Δήμος Ζακύνθου θα διοργανώσει σεμινάριο με τίτλο «Direct Booking Masterclass: Αύξηση των απευθείας κρατήσεων σε ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα» τη Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου. Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο πολύπειρος επαγγελματίας του μάρκετινγκ Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ο οποίος θα διαφωτίσει ένα από τα πιο επίκαιρα και πιεστικά για τις τουριστικές επιχειρήσεις θέματα με τρόπο ιδιαίτερα ζωντανό χρησιμοποιώντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού.
Σε αυτό το εντατικό και άκρως πρακτικό σεμινάριο θα παρουσιαστούν αναλυτικά οι μέθοδοι που μπορούν να υιοθετήσουν τουριστικά καταλύματα κάθε μορφής – όπως λ.χ. ξενοδοχεία, βίλες, διαμερίσματα και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης – προκειμένου να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις, να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα παραδοσιακά κανάλια διανομής (tour operators, OTAs) και να βελτιώσουν αισθητά την κερδοφορία τους. Θα παρουσιαστούν τα κατάλληλα διαδικτυακά και λοιπά εργαλεία του μάρκετινγκ και θα αναλυθεί το «Direct–Booking Decagon», μια μεθοδολογία δέκα σημείων για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου, στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου με ώρα έναρξης στις 18:00 ακριβώς και λήξη στις 20:45. Η συμμετοχή είναι δωρεάν, ενώ θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης σε όσους εγγραφούν κατά την προσέλευσή τους.
Το σεμινάριο απευθύνεται:
· σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, βιλών, διαμερισμάτων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
· σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων
· σε στελέχη πωλήσεων, κρατήσεων και μάρκετινγκ
· σε όλους όσους ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στον τομέα των πωλήσεων και ευρύτερα του μάρκετινγκ.
«Με ιδιαίτερη χαρά προσφέρουμε στους συντοπίτες μας τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν ένα εξαιρετικό και πολύ χρήσιμο σεμινάριο με εισηγητή ένα μακροχρόνιο φίλο της Ζακύνθου και κορυφαίο επαγγελματία στον τομέα του», τόνισε ο κ. Αντώνης Νικολουδάκης, ξενοδόχος και συντονιστής του σεμιναρίου. «Όλοι όσοι δραστηριοποιούμαστε επαγγελματικά στον τουρισμό γνωρίζουμε την αξία που έχουν οι απευθείας κρατήσεις και είναι σημαντικό να αξιοποιούμε τέτοιες ευκαιρίες επαγγελματικής επιμόρφωσης, ώστε να κάνουμε κτήμα μας τα σχετικά εργαλεία μάρκετινγκ. Θέλω να προσκαλέσω τις και τους συναδέλφους να παρακολουθήσουν το σεμινάριο της 11ης Σεπτεμβρίου και όσα θα ακολουθήσουν στη συνέχεια.»
Ο εισηγητής Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 35 χώρες.
Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο ο Δ. Κούτουλας καλύπτει ένα ευρύ πελατολόγιο αποτελούμενο από ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αστικά και παραθεριστικά ξενοδοχεία, boutique hotels κοκ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού και ποιοτικής αναβάθμισης.
Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας, της Κύπρου και της Νότιας Αφρικής, ενώ έχει διενεργήσει σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών σε εννιά χώρες. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.