Περίπου 1.000 λιγότεροι επιβάτες ταξίδεψαν κατά το μήνα Αύγουστο από την Αθήνα στη Ζάκυνθο με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε η διοίκηση της εταιρείας.
Όπως αναφέρθηκε και σε πρόσφατο δημοσίευμα του –Ε-, η πτώση στην κίνηση των επιβατών με τον ΚΤΕΛ από Αθήνα για Ζάκυνθο, άγγιξε το 15% σε σχέση με πέρυσι, ενώ μείωση, αν και μικρότερη, καταγράφεται και στα δρομολόγια από Πάτρα.
Στην κίνηση για το μήνα Αύγουστο αναφέρθηκε μιλώντας στην εφημερίδα μας ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ηλίας Μαλλιάς, ο οποίος έκανε γνωστό πως η εταιρεία πλέον καταγράφει ζημιά και όχι κέρδη.
Μάλιστα, όπως έκανε γνωστό, η διοίκηση επεξεργάζεται τρόπους για να περιορίσει τις ζημιές κατά τη διάρκεια του χειμώνα όπως για παράδειγμα τον περιορισμό, ή ακόμη και την κατάργηση δρομολογίου προς τη Θεσσαλονίκη.
«Πλέον κάνουμε μια καταγραφή μάλλον των ζημιών μας και όχι των κερδών μας για τον μήνα Αύγουστο. Η σύγκριση με τον μήνα Αύγουστο ήταν μάλλον αποκαρδιωτική, αφού βλέπουμε μια μείωση στην επιβατική κίνηση από τα μεγάλα αστικά κέντρα προς τη Ζάκυνθο. Σε ότι αφορά τα δρομολόγια από Αθήνα είχαμε μια μείωση της τάξης του 15%, ενώ από την Πάτρα μια μικρότερη μείωση της τάξης του 4% . Για να μιλήσω με αριθμούς, από την Αθήνα είχαμε 1080 λιγότερους επιβάτες και από την Πάτρα περίπου 150.Αυτό όμως που μας ανησυχεί ακόμη περισσότερο, δεν είναι το ότι υπάρχει μια μείωση στα έσοδα, αλλά στο γεγονός ότι τα έξοδα αναγκαστικά παραμένουν τα ίδια. Για παράδειγμα ένα λεωφορείο θα κινηθεί είτε με 50 επιβάτες, είτε με 30 είτε με 20» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαλλιάς., σημειώνοντας πως ο κόσμος πρέπει να εξυπηρετείται ανά πάσα στιγμής, αλλά υπάρχει έντονος προβληματισμός σε σχέση με το χειμώνα.
Για το ενδεχόμενο να υπάρξει μείωση των δρομολογίων , ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ σημείωσε πως κατά κανόνα εξυπηρετούνται με δρομολόγια του ΚΤΕΛ τα δρομολόγια της Κοινοπραξίας.
«Η σκέψη που κάνουμε αφορά αλλαγές στην γραμμή της Θεσσαλονίκης, η οποία είναι ιδιαίτερα προβληματική κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Αυτό που σκεφτόμαστε, είναι είτε να μειώσουμε κάποιο δρομολόγιο, είτε να το εξαλείψουμε εντελώς. Το δρομολόγιο είναι δαπανηρό, διότι εκτός από την χιλιομετρική απόσταση, περιλαμβάνει το κόστος των διοδίων, της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου κ.α. Ωστόσο τα τριήμερα και τις ημέρες των εορτών θα υπάρχει δρομολόγιο για την εξυπηρέτηση των επιβατών»