Ακρότητες και λεκτικές αντιπαραθέσεις είχαμε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την άδεια του τουριστικού τραίνου που δραστηριοποιείται στο Λαγανά. Η εταιρεία “Fun Holidays Lagana ΜΕΠΕ” του πρώην Δημάρχου Διονύση Κομιώτη έχει ζητήσει βατότητα για κάποια διαδρομή αλλά το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε να εκπονηθεί μέσα σε διάστημα ολίγων εβδομάδων μία μελέτη για να δουν αν δημιουργούνται κυκλοφοριακά προβλήματα από την κυκλοφορία του τραίνου στην εν λόγω διαδρομή. Ο κ. Κομιώτης κατήγγειλε το Δήμαρχο ότι νομοθετεί τη στιγμή που δεν χρειάζεται καν η συγκέντρωση των εγγράφων που του ζήτησε, ενώ Δημοτικοί Σύμβουλοι ανέφεραν ότι δημιουργούνται κυκλοφοριακά προβλήματα από το τουριστικό τραίνο, ειδικά στον Άγιο Σώστη.
Οι τοποθετήσεις
Στην ενημέρωση που έκανε ο Δήμαρχος Στέλιος Μποζίκης είπε ότι υπάρχει αδυναμία λήψης απόφασης από την Κοινότητα Παντοκράτορα και για το λόγο αυτό δεν μπορεί να αποφασίσει κατ’ επέκταση και το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο Διον. Κομιώτης ανέφερε ότι η επιχείρησή του ταλαιπωρείται εδώ και πολύ καιρό παρά το γεγονός ότι έχει λάβει τα σχετικά έγγραφα που του ζητήθηκαν από το Αστυνομικό Τμήμα Λαγανά και το Συμβούλιο του Παντοκράτορα. Ο Δήμος του ζητά νέα έγγραφα καθώς αυτά που έχει είναι παλιά και ο κ. Κομιώτης είπε ότι προσέφυγε ξανά για να λάβει αυτά που του ζητούν. Στην πορεία κατήγγειλε τον Πρόεδρο του Παντοκράτορα Κώστα Γελαδά ότι παραποίησε την απόφαση που έλαβε το Συμβούλιο και είπε ότι θα προασπίσει με κάθε τρόπο τα συμφέροντα της επιχείρησής του.
Λαμβάνοντας το λόγο ο Πρόεδρος Κώστας Γελαδάς είπε ότι δεν βρήκε κανένα φάκελο για το τραίνο στα γραφεία του Παντοκράτορα και ότι πέρυσι τον Αύγουστο ο κ. Κομιώτης του ζήτησε άδεια για την αφετηρία του τραίνου. Συμπλήρωσε ότι του ζήτησε να προσκομίσει το φάκελο με όλα τα έγγραφα και του έδωσε προσωρινή άδεια για να εργατεί το καλοκαίρι. Όμως ακόμα δεν έχουν σταλεί τα νομιμοποιητικά έγγραφα. Με την ευκαιρία ο κ. Γελαδάς περιέγραψε τα κυκλοφοριακά προβλήματα που δημιουργούνται κάθε καλοκαίρι στον κεντρικό δρόμο του Λαγανά από τις άμαξες και τα ΤΑΞΙ που σταθμεύουν σε αριθμό πολύ μεγαλύτερο από τις άδειες που έχουν δοθεί.
Στη συνεδρίαση παρευρέθηκε ο επιχειρηματίας Δ. Καψάσκης ο οποίος είπε ότι κατείχε 2 άδειες για τραίνα, ρώτησε τον κ. Κομιώτη πως αγόρασε τραίνο ενώ από το κοινό που παρακολουθούσε τη συζήτηση υπήρξαν έντονες διαμαρτυρίες και φωνές ενάντια στον πρώην Δήμαρχο Λαγανά για όσα έκανε την εποχή που ήταν Δήμαρχος.
Ο Δημοτικός Σύμβουλος της Λαίκής Συσπείρωσης Σπύριος Φαραός έβαλε την πολιτική διάσταση του ζητήματος και είπε ότι οι συγκοινωνίες πρέπει να είναι δημόσιες και όχι να εκχωρούνται σε ιδιώτες.
Ο Δήμαρχος
Ο Δήμαρχος συμφώνησε με την τοποθέτηση του κ. Φαραού και ανέφερε ότι υπήρξαν παράπονα από τους κατοίκους στον Αγ. Σώστη Λιθακιάς. «Τα τραίνα δημιουργούν κυκλοφοριακά προβλήματα και γι’ αυτό προτείνω την εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης για το μέρος που ζητά την άδεια βατότητας ο κ. Κομιώτης. Αυτό θα γίνει μέσα σε ένα μήνα και θα δώσουμε 3000 ευρώ στον μελετητή. Μετά θα έλθουμε να το ξανακουβεντιάσουμε με τα στοιχεία της μελέτης» είπε ο κ. Μποζίκης.
Ο κ. Κομιώτης απευθυνόμενος στο Δήμαρχο του είπε ότι δεν του δίνει κανένας το δικαίωμα να νομοθετεί και ότι με αυτά που κάνει θα κατηγορηθεί για παράβαση καθήκοντος.
Σύμβουλοι
Το λόγο πήρε ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΖ Παναγιώτης Αβράμης ο οποίος επέμεινε ότι η άδεια για τη βατότητας σε ένα τραίνο είναι κυκλοφοριακή ρύθμιση.
Από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Λαγανά Παναγιώτης Κολύρης είπε ότι το Δημοτικό Συμβούλιο έχει δικαίωμα να αποφασίζει και υπενθύμισε ότι οι αφετηρίες ακόμα και στην Αθήνα είναι εκτός του κέντρου.
Στην ψηφοφορία που ακολούθησε ψηφίστηκε η πρόταση του Δημάρχου και αναμένεται να γίνει μια μίνι κυκλοφοριακή μελέτη για το σημείο που η εταιρεία “Fun Holidays Lagana ΜΕΠΕ” ζητά άδεια βατότητας.