Έστω και στο «παραπέντε» το Δημοτικό Συμβούλιο Ζακυνθίων αποφάσισε στην τελευταία τακτική του συνεδρίαση την περασμένη εβδομάδα να προχωρήσει τις πρώτες δράσεις που αφορούν την τουριστική προβολή του Δήμου και περιλαμβάνονται στον «Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στο νησί της Ζακύνθου».
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα δράσεων που έχει εγκριθεί από το 2017, με αποφάσεις της Επιτροπής Τουρισμού αλλά και του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά μέχρι σήμερα δεν είχε ενεργοποιηθεί. Ο προϋπολογισμός του marketing plan ανέρχεται συνολικά στις 100.000 ευρώ, ωστόσο οι πρώτες δράσεις που ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο αφορούν κάποια μικρότερα ποσά που θα διατεθούν αφενός για τη διενέργεια φωτογράφησης στο Νομό Ζακύνθου, αφετέρου για την δημιουργία νέας τουριστικής ταυτότητας (Destination brand) του Δήμου Ζακύνθου.
Την εισήγηση για τα θέματα που αφορούν την τουριστική προβολή έκανε στο δημοτικό συμβούλιο η αρμόδια υπάλληλος κ. Αθ. Κάρδαρη η οποία εξήγησε τις προτεραιότητες που έχουν τεθεί για τους επόμενους μήνες. Η πρώτη προτεραιότητα αφορά την φωτογράφηση πολλών αξιοθέατων, δρώμενων και ομορφιών του νησιού, με την επισήμανση πως ο Δήμος σήμερα δεν έχει δικό του φωτογραφικό αρχείο για να χρησιμοποιεί για την προβολή του.
«Με τα λιγοστά χρήματα που υπάρχουν θέλουμε να προχωρήσουμε τις πρώτες δράσεις που θα αποτελούν τις βάσεις για τα επόμενα στάδια. Η φωτογράφηση δε θα είναι η κλασική και δε θα περιλαμβάνει μόνο τοπία, αλλά δραστηριότητες, εμπειρίες κτλ. Θα υπάρχει μια σκηνοθετική ματιά και θα παρουσιάζονται πολυδιάστατα τα αξιοθέατα του νησιού» ανέφερε η κ. Κάρδαρη σημειώνοντας πως η φωτογράφηση θα γίνει σε ένα διάστημα 12μηνών, θα αφορά την επόμενη 5ετία και το υλικό που θα παραχθεί θα αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Δήμου Ζακυνθίων. Το κόστος της φωτογράφησης θα είναι 12.000 ευρώ και θα περιλαμβάνει εκτός από τοπία και δραστηριότητες και πολιτιστικές εκδηλώσεις αλλά και δρώμενα του νησιού.
Στο ίδιο πλαίσιο ήταν και η δημιουργία νέας τουριστικής ταυτότητας (Destination brand) για το νησί, το “branding του νησιού, διαδικασία που θα αναλάβουν ειδικοί σε θέματα διαφήμισης, marketing και δημοσίων σχέσεων”.
Η κ. Κάρδαρη σημείωσε πως το σήμα κατατεθέν του νησιού θα πρέπει να ανταποκρίνεται στην ιδιαίτερη ταυτότητα και διαφορετικότητα του νησιού, να αφορά ένα μαζικό αλλά και ένα πιο εξειδικευμένο κοινό και να περιλαμβάνει ένα «αφήγημα» που δε θα περιορίζεται μόνο στο Ναυάγιο και τις παραλίες, αλλά και σε όλες τις εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ένας επισκέπτης.
Το branding θα αφορά τουριστικά λογότυπα, σλόγκαν, εικαστικές εφαρμογές, μακέτες ιστοσελίδων, επιστολόχαρτων και άλλα , ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός θα είναι 12.400 ευρώ.
Μ.Π.