Στις… ελληνικές καλένδες παραπέμπεται το πρόγραμμα αστικής συγκοινωνίας παρά τις ελπιδοφόρες εξαγγελίες που είχαν γίνει πριν από περίπου ένα χρόνο για μια δράση που θα εξυπηρετούσε την συγκοινωνία στην Πόλη και τους πολίτες, συμβάλλοντας παράλληλα στον περιορισμό του κυκλοφοριακού χάους.
Οι ενέργειες της διοίκησης του ΚΤΕΛ για την προμήθεια δύο νέων μικρών mini bus που θα εξυπηρετούσαν αποκλειστικά και μόνο τις ανάγκες της αστικής συγκοινωνίας έχουν παγώσει, μια που το πρόγραμμα που επρόκειτο να χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και αφορούσε μεταξύ άλλων την λειτουργία έξυπνων στάσεων δεν προχώρησε.
Την ίδια στιγμή, στον «πάγο» βρίσκονται και οι πρωτοβουλίες που θα μπορούσε να αναλάβει και ο Δήμος Ζακύνθου για την λειτουργία αστικής συγκοινωνίας σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ, οριοθετώντας και λειτουργώντας στάσεις αλλά – το κυριότερο- θέσεις πάρκινγκ στα σημεία όπου θα λειτουργούσε η αφετηρία της αστικής συγκοινωνίας. Θυμίζουμε πως σύμφωνα με τον προγραμματισμό, που μάλιστα είχε «εγκριθεί» και από το Δημοτικό Συμβούλιο, αφετηρία της αστικής συγκοινωνίας θα ήταν η περιοχή του Κρυονερίου.
Η αστική συγκοινωνία επρόκειτο να αναπτυχθεί σε 3 γραμμές που πρότειναν το Διοικητικό Συμβούλιο του ΚΤΕΛ και οι οποίες θα εξυπηρετούν μεταξύ άλλων, την πόλη, τις οδούς Τερτσέτη και Αγίων Σαράντα, τις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ, το Νοσοκομείο, το Κρυονέρι, τον Άγιο Λάζαρο αλλά και τις Εργατικές Κατοικίες, παλιές και νέες.
Οι τελευταίες εξελίξεις δυστυχώς αποδεικνύουν πως αυτή η αυτονόητη υπηρεσία για κατοίκους και επισκέπτες σε κάθε Πόλη της Χώρας, για την Πόλη της Ζακύνθου αποτελεί ευσεβή πόθο, ακολουθώντας το παράδειγμα και των πεζοδρομήσεων.. Ας θυμηθούμε την λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας μερικά χρόνια πριν, που λόγω κίνησης, και μη σωστής οδηγικής συμπεριφοράς τα λεωφορεία αργούσαν πολύ έχοντας μάλιστα να αντιμετωπίσουν και τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Η προεκλογική περίοδος που διανύουμε αποτελεί μια καλή αφορμή ώστε οι υποψήφιοι για το Δήμο να «αγγίξουν» και αυτό το ζήτημα που αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα για την ποιότητα ζωής στην Πόλη και συνδέεται άρρηκτα με πρωτοβουλίες που αφορούν τις πεζοδρομήσεις του ιστορικού κέντρου και όχι μόνο.
M.Π.