Για την συμμετοχή του Επιμελητηρίου Ζακύνθου στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, μίλησε στο ραδιόφωνο του -Ε- ο Πρόεδρος του φορέα Φώτης Κόττης, σχολιάζοντας «πως η έκθεση της Θεσσαλονίκης ήταν ένα «τριπλό στοίχημα» που κατάφερε να κερδίσει το Επιμελητήριο.
Σε σχέση με την προβολή της Ζακύνθου, σημείωσε πως αυτή δεν περιορίζεται μόνο στο τουριστικό προϊόν αλλά πρέπει να αφορά και τα τοπικά προϊόντα, των οποίων η αξία και η ποιότητα πρέπει να αναγνωριστεί και εκτός Ζακύνθου.
«Η έκθεση της Θεσσαλονίκης ήταν ένα τριπλό στοίχημα για μας: Να ενεργοποιήσουμε τους επιχειρηματίες στη Ζάκυνθο που θέλουν και μπορούν να είναι εξωστρεφείς κερδίζοντας αρχικά την εμπιστοσύνη τους ώστε του χρόνου να είναι οι ίδιοι στα περίπτερα. Επιπλέον να δημιουργήσουμε μια εικόνα για τη Ζάκυνθο διαφορετική, με τα προϊόντα της και την τουριστική της δυναμική και τέλος να έχουμε επαφές με εκπροσώπους Υπουργείων, φορέων, ξένων επιχειρήσεων. Η εικόνα για το νησί μας είναι πολύ καλή. Είναι γνωστά κάποια προβλήματα, αλλά όχι στο βαθμό που εμείς τα ζούμε» ανέφερε, συμπληρώνοντας πως καταβλήθηκε κόπος ώστε να υπάρχει ένα ωραίο και όχι μίζερο περίπτερο αντίστοιχο της διοργάνωσης.
Τέλος, ανέφερε πως το κόστος της συμμετοχής, ανήλθε στις 2.500 ευρώ επισημαίνοντας όμως ότι αυτού του είδους οι συζητήσεις σχετικά με το κόστος και αν αυτό ήταν μεγαλύτερο ή μικρότερο από πέρυσι χαρακτηρίζονται από μιζέρια και τοξικότητα.
«Στην έκθεση ήταν τα 50 από τα 59 Επιμελητήρια και εμείς έπρεπε να είμαστε εκεί. Οι τιμές δεν ήταν υψηλές καθώς βρισκόμασταν υπό την σκέπη της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων» σημείωσε.