Τα 22 από τα 37 αεροδρόμια της χώρας που θα ιδιωτικοποιηθούν, θα χωριστούν σε δύο ομάδες σχεδόν ισοδύναμης επιβατικής κίνησης, οικονομικών επιδόσεων και γεωγραφικής θέσης, όπως αποφάσισε το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων στη χθεσινή συνεδρίασή του.
Τελικές αποφάσεις για τις δύο ομάδες των 22 προς παραχώρηση περιφερειακών αεροδρομίων, δεν έχουν ληφθεί, αλλά αναμένεται η μία ομάδα να περιλαμβάνει τα αεροδρόμια του Αιγαίου και της Κρήτης, και η δεύτερη του Ιονίου και της Βόρειας Ελλάδας.
Τα υπόλοιπα 15 αεροδρόμια που δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν, θα τα αναλάβει η δημόσια Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Αεροδρομίων, με προοπτική να εκχωρήσει το management σε ιδιώτη.
Τα 22 αεροδρόμια που θα παραχωρηθούν έως 35 χρόνια είναι τα: Ρόδου, Θεσσαλονίκης, Κω, Κέρκυρας, Χανίων, Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλλονιάς, Ακτίου, Καβάλας, Σκιάθου, Αλεξανδρούπολης, Χίου, Καρπάθου, Καλαμάτας, Λήμνου, Ιωαννίνων, Αγχιάλου και Αράξου.