Μια σημαντική τόνωση στην αγορά διαπιστώνουν οι έμποροι και οι καταστηματάρχες της Πόλης τις τελευταίες ημέρες, καθώς οι χαμηλές τιμές φαίνεται πως δελέασαν τους καταναλωτές να κάνουν τα ψώνια τους, έστω και με πολύ μεγάλη αυτοσυγκράτηση.
Οι πρώτες ημέρες των θερινών εκπτώσεων, που ξεκίνησαν στις 16 Ιουλίου, δεν έφεραν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στα ταμεία των επιχειρήσεων, ωστόσο το κλίμα ξεκίνησε να αλλάζει από την προηγούμενη εβδομάδα. Οι έμποροι παρατηρούν πως σημαντικό ρόλο στην αλλαγή του κλίματος, έπαιξε η άφιξη των Ελλήνων τουριστών, που παράλληλα με τις βόλτες τους στο κέντρο της Πόλης, κάνουν και κάποιες αγορές σε ρούχα και παπούτσια.
Σε ότι αφορά τους ξένους, δεν είναι λίγοι αυτοί που κάνουν τα ψώνια τους στα μαγαζιά του κέντρου, ενώ σε ότι αφορά τους ντόπιους, σημαντικό ρόλο στις αγορές τους παίζουν διάφορες …κοινωνικές υποχρεώσεις όπως γάμοι και βαφτίσια που διοργανώνονται αυτή την περίοδο στο νησί μας.
Η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Λιλή Μπουζιάνου, μιλώντας πρόσφατα στον –Ε- μετέφερε τη διαπίστωση πως το κλίμα όντως άλλαξε στην αγορά και σε αυτό έπαιξαν σημαντικό ρόλο οι Έλληνες τουρίστες που έφτασαν το τελευταίο δεκαήμερο στο νησί μας.
«Τηρουμένων των αναλογιών θα έλεγα πως θα πράγματα εξελίχθηκαν πολύ καλά για την επιχείρησή μου» σημείωσε στην εφημερίδα μας, ιδιοκτήτρια καταστήματος με τσάντες και αξεσουάρ στην Αλ. Ρώμα, τονίζοντας πως πέρα από τις χαμηλές τιμές, σημαντικό ρόλο παίζει και το ενδιαφέρον προς τον πελάτη.
«Προσπαθούμε να κάνουμε χαμηλές τιμές όλο το χρόνο και όχι μόνο την περίοδο των εκπτώσεων» σημείωσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε πως ο καταστηματάρχης οφείλει να ασχολείται με τον πελάτη του και να τον σέβεται για να τον …κρατήσει.
Τόνωση της αγοράς, διαπιστώνει και ιδιοκτήτης καταστήματος με ανδρικά ρούχα, ο οποίος τονίζει ότι ειδικά οι Έλληνες περίμεναν τις εκπτώσεις για να κάνουν τα ψώνια τους.
«Μπορεί η εικόνα της αγοράς να μην θυμίζει άλλα χρόνια την περίοδο των Εκπτώσεων, αλλά πολλοί περίμεναν τις χαμηλές τιμές για να κάνουν τα ψώνια τους. Αυτό πάντως που πρέπει να πούμε είναι πως μια περίοδος εκπτώσεων δεν αρκεί για να αποσβήσουμε την χασούρα, που υπάρχει από όλη την υπόλοιπη χρονιά» τόνισε χαρακτηριστικά.
Πέρα όμως από την πλειοψηφία των καταστηματαρχών που δήλωσαν ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές, υπήρχαν και άλλοι που δυστυχώς δεν είδαν καμία αλλαγή στον τζίρο των καταστημάτων τους, παρά τους ντόπιους και τους τουρίστες που κυκλοφορούν στους εμπορικούς δρόμους του νησιού.