Και το 2020 θα είναι μια χρονιά ανοδική για τον τουρισμό στα Ιόνια Νησιά, όπως εκτίμησε μιλώντας στους δημοσιογράφους των τοπικών Μ.Μ.Ε ο περιφερειακός σύμβουλος και τέως Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Σπ. Γαλιατσάτος.
Ο κ. Γαλιατσάτος βρέθηκε στη Ζάκυνθο τις προηγούμενες ημέρες συνοδεύοντας τον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και τ. Περιφερειάρχη Θ. Γαλιατσάτο και μιλώντας στους δημοσιογράφους ειδικά για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας, επεσήμανε πως τα φετινά θετικά αποτελέσματα, θα είναι συνέχεια των περσινών και αποτέλεσμα μιας προσπάθειας που είχε προηγηθεί.
Ακόμη ανακοίνωσε πως μια σειρά από νέες πτήσεις μέσα στο 2020 θα καλύψουν το κενό που άφησε η πτώχευση της Thomas Cook.
«Τα Ιόνια Νησιά πήραν τη θέση που τους ανήκει στο πανελλαδικό αλλά και παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι. Από το 2014 μέχρι το 2019 είχαμε μια άνοδο της τάξης του 45% . Σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά το ποσοστό ήταν πολύ μεγαλύτερο» ανέφερε ο κ. Γαλιατσάτος σημειώνοντας πως σημαντικοί «πρωταγωνιστές» στον τουριστικό χάρτη όπως η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αλλά και η Περιφέρεια Κρήτης, κατέγραψαν πολύ μικρότερη αύξηση συνολικά.
Για το 2020 νέες πτήσεις στη Ζάκυνθο θα είναι από την Lufthansa με δύο πτήσεις την εβδομάδα από το Μόναχο, η Ellinair με μια πτήση την εβδομάδα από το Κίεβο, η Apollo από το Γιονκόπινγκ της Σουηδίας με μια πτήση την εβδομάδα, η GRUBER REISEN/TRADEAIR με μια πτήση από το Γρατς της Αυστρίας, ενώ ο κ. Γαλιατσάτος τόνισε πως ενισχύουν τα προγράμματα τους για τη Ζάκυνθο και η RYANAIR από την Μπολόνια με μία πτήση την εβδομάδα, αλλά και η TUI AIRWAYSμε μια πτήση την εβδομάδα από το Μπόρνμαουθ.
Ο περιφερειακός σύμβουλος και Ξενοδόχος της Κεφαλονιάς άσκησε κριτική στην σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, σημειώνοντας πως δυστυχώς σε αυτή τη χώρα τα «θαύματα» δεν κρατούν πολύ!
«Τα χρήματα που βρήκε η ΠΙΝ ως υπόλοιπο τα μετέφερε σε εκθέσεις και τουριστικά περίπτερα, αλλά και σε σωρηδόν μετακινήσεις υπαλληλικού προσωπικού, που μπορεί είναι άξιο προσωπικό, αλλά δεν μπορεί να κάνει συμφωνίες, συνεργασίες κτλ» ανέφερε ο κ. Γαλιατσάτος συμπληρώνοντας πως η καμπάνια της ΠΙΝ μέσω google, cnn και travel chanel έφερε πολύ σημαντικά αποτελέσματα για τα νησιά.
ERMISNEWSROOM/ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ