Ένα από τα σημαντικότερα έργα που προσδοκά η Πόλη και το νησί είναι η προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων για την οποία γίνεται λόγος εδώ και μια εικοσαετία περίπου.
Η περίφημη μελέτη που εκπόνησε αφιλοκερδώς ο διάσημος αρχιτέκτων και λιμενολόγος Δημήτρης Κάπαρης πέρασε στα αζήτητα και στη θέση της το Λιμενικό ταμείο έφερε μια πρόταση που προβλέπει προβλήτα στο μπαστούνι του Αγίου παρά το γεγονός ότι η περιοχή προβλέπει μόνιμο ελλιμενισμό επιβατικών, οχηματαγωγών και φορτηγών πλοίων.
Η πρόταση εγκρίθηκε σε ειδική σύσκεψη στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας πριν από τρία χρόνια και έκτοτε δεν υπάρχει καμία εξέλιξη για την υλοποίηση της.
Εκ των υστέρων βέβαια διαπιστώθηκε ότι οι διεθνείς προδιαγραφές για τον ελλιμενισμό των κρουαζιερόπλοιων απαγορεύουν για λόγους ασφαλείας την πρόσδεση τους εκεί που βρίσκονται εμπορικά και οχηματαγωγά πλοία.
Ως εκ τούτου θεωρείται πολύ πιθανόν, εν “ευθέτω χρόνω”, να αναθεωρηθεί το όλο σχέδιο δεδομένης κιόλας της καθυστέρησης της υλοποίησης της.
Με αυτό τον τρόπο όμως πάνε πίσω και όλα τα έργα που εδώ και χρόνια θέλει ο Δήμος να κάνει στην παραλιακή λεωφόρο Κων. Λομβάρδου.
Ήδη η Κέρκυρα, η Κεφαλονιά και το Κατάκολο διαθέτουν μεγάλες και διπλές προβλήτες για τα κρουαζιερόπλια, όλα τα νησιά διαθέτουν δύο και τρεις μαρίνες και η Ζάκυνθος έχει μείνει δίχως μαρίνα και δίχως προβλήτα.
Ο temporas o mores!
ermisnewsroom