Στη διάθεση του Δημοτικού ή Περιφερειακού Συμβουλίου επιστρέφει το ζήτημα της θεσμοθέτησης περιορισμών για την κυκλοφορία των τετράτροχων μοτοσικλετών και αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως τυχόν απαγορεύσεις μπορούν να αποφασιστούν μόνο από τα συλλογικά αυτοδιοικητικά όργανα.
Με το τελευταίο Νομοσχέδιο του Υπουργείου Συγκοινωνιών που ψήφισε η Βουλή, καθορίζονται πλήρως και αυτές οι παράμετροι ενώ από το επόμενο καλοκαίρι είναι δεδομένο πως θα επιστρέψουν στους δρόμους όλες ανεξαιρέτως οι «γουρούνες» μικρού ή μεγαλύτερου κυβισμού.
Συγκεκριμένα, το σχετικό άρθρο του Νόμου αναφέρει πως καταργείται η καθολική απαγόρευση κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσικλετών που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα εσωτερικής καύσης με κυλινδρισμό έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους που εφαρμόζεται ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, δεδομένου ότι πρόκειται για οχήματα που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας και πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο οικείος δήμος ή οικεία Περιφέρεια στην περιοχή αρμοδιότητάς τους έχουν τη δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία οχημάτων οιασδήποτε κατηγορίας σε ορισμένες περιοχές ή σε όλο το οδικό δίκτυο, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 52 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Ermisnewsroom