Της Αγγελικής Ξενόφου
Η άφιξη της τουριστικής περιόδου απαιτεί και άλλους είδους προετοιμασίες στο Δήμο για να λειτουργούν σωστά και νόμιμα όλα τα καταστήματα, τόσο στην πόλη όσο και στις τουριστικές περιοχές.
Λίγους μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της η νέα δημοτική αρχή αποφάσισε να προχωρήσει στην ηλεκτρονική καταγραφή όλων των καταστημάτων για να είναι σε θέση να γνωρίζει τι γίνεται με την έκδοση των αδειών λειτουργίας και να ελέγχει όλα όσα αφορούν τη νομιμότητα, επιχειρηματιών και υπαλλήλων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του -Ε- οι διαδικασίες για την προετοιμασία έχουν ξεκινήσει και εκτιμάται ότι αν ξεπεραστούν τεχνικά προβλήματα, η καταγραφή μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Η υπηρεσία που ασχολείται είναι το Τμήμα Έκδοσης Αδειών Επιχειρήσεων και Υπαίθριας Διαφήμισης του Δήμου και αυτή θα πρέπει να φέρει σε πέρας την εργασία με την καθοδήγηση των πολιτικών προϊσταμένων και όποια βοήθεια χρειαστεί από υπαλλήλους που γνωρίζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα και τη λειτουργία των υπολογιστών.
Εκείνο που πρέπει να ρυθμίσει η δημοτική αρχή είναι τα καταστήματα που βρίσκονται σε λειτουργία καθώς υπάρχουν πολλά που έχουν καρτέλες στο Δήμο εδώ και πολλά χρόνια αλλά έχουν κλείσει (ιδίως σε τουριστικές περιοχές) και είναι δύσκολο να εντοπιστεί τι έχει γίνει και αν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος που να έλθει σε επικοινωνία με το Δήμο.
Για τη διαδικασία θα υπάρξει συνεργασία με το Επιμελητήριο και την Εφορία αλλά στόχος του Δήμου είναι μέσα σε αυτή την τουριστική περίοδο να έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική καταγραφή των καταστημάτων.