Με προϊόντα που παράγονται και διατίθενται στη Ζάκυνθο «γέμισε» χθες το πρωί η βιτρίνα που βρίσκεται στην αίθουσα αφίξεων του αεροδρομίου Ζακύνθου και στο χώρο βρέθηκε αντιπροσωπεία του Επιμελητηρίου, μαζί με παραγωγούς που θέλησαν να εκθέσουν τα προϊόντα τους εκεί.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από στελέχη του Επιμελητηρίου, συνολικά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Εμπορικού αλλά και Μεταποιητικού Τμήματος περίπου 20 παραγωγοί, οι οποίοι έφεραν δείγμα των προϊόντων που παράγουν και θεωρούν πως η έκθεσή τους στο αεροδρόμιο, είναι ένα πρώτο «βήμα» για να τα γνωρίσουν οι επισκέπτες μας.
Στη βιτρίνα εκτίθενται κατά κύριο λόγο αγροτικά προϊόντα αλλά και είδη λαϊκής τέχνης μαζί με πληροφορίες που αφορούν τους κατασκευαστές αλλά και τους παραγωγούς.
Ο κ. Παύλος Τζαβαλάς, παραγωγός ελαιολάδου, επικρότησε την πρωτοβουλία των μελών της διοίκησης του Επιμελητηρίου, σημειώνοντας πως δείχνουν έμπρακτο ενδιαφέρον για την προβολή των προϊόντων.
«Ο χώρος μέχρι πρόσφατα ήταν άδειος και τώρα έχουμε μια δική μας παρουσία που δείχνει στους επισκέπτες κάποια από τα προϊόντα του νησιού» σχολίασε ο παραγωγός, συμπληρώνοντας πως οι τουρίστες μας, γνωρίζουν εν μέρει τα ντόπια προϊόντα.
Ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα και στην τακτική των all inclusive, σημειώνοντας πως οι τουρίστες οδηγούνται σαν τα …πρόβατα στο μαντρί και δεν επιλέγουν τι τρώνε και τι πίνουν.
«Θα πρέπει και μέσα στα ξενοδοχεία να γίνεται προβολή των ντόπιων προϊόντων» σημείωσε και συμπλήρωσε πως οι περισσότεροι εστιάτορες τροφοδοτούν τα καταστήματά τους με προϊόντα που παράγονται είτε από τους ίδιους, είτε από άλλους ντόπιους παραγωγούς.
Ο κ. Λευτέρης Βούρτσης, που επίσης παράγει και τυποποιεί το ελαιόλαδο του την τελευταία δεκαπενταετία, δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για την κίνηση των ντόπιων προϊόντων και την ανταπόκριση που δείχνουν οι ξένοι επισκέπτες μας, πολλοί από τους οποίους δεν έχουν την ευκαιρία να τα γνωρίσουν.
«Το Επιμελητήριο βλέπουμε πως καταβάλει προσπάθεια» σημείωσε ο κ. Βούρτσης, σημειώνοντας πως τα Ξενοδοχεία θα μπορούσαν να προωθήσουν τα ντόπια προϊόντα.
«Μας αποθαρρύνουν, αφού είχαμε πάει τα προϊόντα μας σε κάποια Ξενοδοχεία αλλά δεν τα προώθησαν! Δυστυχώς κοιτάνε πως θα πάρουν προϊόντα χαμηλής ποιότητας και πως θα έχουν άμεσο κέρδος» σχολίασε, συμπληρώνοντας πως από την προώθηση των ντόπιων προϊόντων, κερδίζει το νησί συνολικά .
Τέλος, η κ. Αβούρη, που κατασκευάζει κεραμικά, σχολίασε πως η πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου είναι θετική και χαρακτήρισε την προσπάθεια ως εξαιρετική.
«Κάποια διαφημιστικά περίπτερα, που θα προβάλουν ουσιαστικές προσπάθειες στο νησί, θα ήταν πολύ καλή λύση για να δείξουμε τα ντόπια προϊόντα μας» σημείωσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε πως ανεξάρτητα από το είδος των τουριστών που επιλέγουν τη Ζάκυνθο για τις διακοπές τους τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν πάντα κάποιοι που θα στραφούν σε αγορές προϊόντων που παράγονται εδώ.
«Αν έχουμε ποιότητα, ακόμη και αυτός που έχει ελάχιστα χρήματα θα το εκτιμήσει» κατέληξε.