Στα θέματα της εκπαιδευτικής κοινότητας με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς παρεμβαίνει το Εργατικό Κέντρο για να θίξει μερικά καίρια ζητήματα που πρέπει να δει και να αντιμετωπίσει το αρμόδιο υπουργείο.
Από την κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικούς μέχρι τον χαρακτηρισμό του σχολείου στα ορεινά ως δυσπρόσιτου (αποχαρακτηρίστηκε πρόσφατα), είναι μακρύς ο δρόμος που πρέπει να διανύσουμε για να αντιληφθούμε την πραγματικότητα και οι κρατούντες να μπορούν να λάβουν σωστές αποφάσεις.
Επί τη ευκαιρία θίγεται ένα ακόμα πρόβλημα που απασχολεί τους εκπαιδευτικούς στη Ζάκυνθο αλλά και σε όλα τα τουριστικά νησιά. Είναι η έλλειψη στέγης η οποία οδηγεί σε απόγνωση δασκάλους και καθηγητές που έρχονται από άλλες περιοχές για να μείνουν εδώ στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Ακολουθεί η παρέμβαση του Εργατικού Κέντρου η οποία αναφέρει τα ακόλουθα:
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με σοβαρά προβλήματα κυρίως στελέχωσης από καθηγητές της Β’ βάθμιας εκπαίδευσης αλλά και με τον αποχαρακτηρισμό του Γυμνασίου – Λυκείου Βολιμών ως δυσπρόσιτο.
Συγκεκριμένα το Γυμνάσιο – Λύκειο της ορεινής περιοχής των Βολιμών αποχαρακτηρίστηκε από δυσπρόσιτο με αποτέλεσμα πλέον να μην είναι επιλέξιμο από τους καθηγητές για μοριοδότηση με άμεσο κίνδυνο το κλείσιμό του. Ταυτόχρονα παραμένουν πολλά κενά καθηγητών στα περισσότερα σχολεία της Β’ βάθμιας και φυσικά οι εσωτερικές μετακινήσεις και τα μπαλώματα απλά κουκουλώνουν το πρόβλημα. Επίσης για τους καθηγητές και δασκάλους δεν υπάρχει καμία μέριμνα ούτε για τη διαμονή τους, ούτε για τις μετακινήσεις τους παρά τις όποιες προσπάθειες καταβάλλει τα τελευταία χρόνια η Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ. και ο Σύλλογος Δασκάλων.
Στηρίζουμε τον αγώνα των κατοίκων της ορεινής περιοχής και απαιτούμε τον επαναχαρακτηρισμό του Γυμνασίου – Λυκείου ως δυσπρόσιτο.
Ζητάμε την πλήρη κάλυψη των κενών με διορισμό καθηγητών όλων των ειδικοτήτων και κάλυψη των κενών σε δασκάλους παράλληλης στήριξης.