Την άμεση αντίδραση της Διοίκησης του ΕΟΤ και των υπηρεσιών του, εντός και εκτός Ελλάδας, προκάλεσε η ένταξη φωτογραφίας από το Ναυάγιο της Ζακύνθου σε ταξιδιωτικό φυλλάδιο τουριστικού πράκτορα της Γερμανίας, που διαφήμιζε ταξίδι στην …Τουρκία, υπό τον τίτλο «Türkei Blau Reise» (μτφ. Γαλάζιο ταξίδι στην Τουρκία)!
Το γεγονός, έγινε αντιληπτό από καταγγελία Έλληνα τουριστικού πράκτορα στον ΕΟΤ και αμέσως επιλήφθηκε του θέματος ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης. Η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Γερμανίας, διαμαρτυρήθηκε εντόνως προς το γερμανικό τουριστικό πρακτορείο, το οποίο και αφαίρεσε αμέσως την σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του.
Ταυτόχρονα, ο Γ.Γ. ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης έστειλε επιστολή (ήδη από τις 12/02/2020) στον CEO του τουριστικού πρακτορείου, ζητώντας την απόσυρση και των υπό διανομή φυλλαδίων.
H εταιρεία αποδέχθηκε το λάθος της και δεσμεύθηκε να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε αυτό το αίτημα. Προηγήθηκε η συγνώμη της εταιρείας και η δέσμευσή της να μην επαναληφθεί ανάλογο λάθος.
* ΜΑΣ “ΕΞΑΓΌΡΑΣΑΝ” & ΜΑΣ ΠΟΥΛΆΝΕ ΉΔΗ & ΤΟ “ΝΑΥΆΓΙΟ” !!!
#_ΌΧΙ_ΔΕΝ_ΕΊΝΑΙ_ΛΆΘΟΣ…
#_Η_ΤΟΥΡΚΊΑ__ΔΕΝ_ΘΈΛΕΙ_ΜΌΝΟ_ΤΟ_ΑΙΓΑΊΟ_ΚΑΙ_ΤΗΝ_ΑΝΑΤΟΛΙΚΉ_ΜΕΣΌΓΕΙΟ…
#_ΥΦΑΡΠΆΖΕΙ_ΣΦΕΤΕΡΊΖΕΤΑΙ_ΗΔΗ_ΚΑΙ_ΤΗΝ_ΚΕΝΤΡΙΚΉ…
#_Η_ΚΟΥΒΕΪΤΙΑΝΉ_ΠΙΜΑΝΑ_ΕΞΑΓΟΡΆΖΕΙ_ΤΟ_ΝΑΥΑΓΙΟ_ΣΤΗ_ΖΆΚΥΝΘΟ_ΓΙΑ_ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ_ΤΟΥ_ΤΟΎΡΚΙΚΟΎ_ΤΟΥΡΙΣΜΟΎ !!!
#_ΤΊ_ΔΕΝ_ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ_ΣΥΝΈΛΛΗΝΑ ;;;
Όσον αφορά, στην εσκεμμένα λαθεμμένη διαφήμιση του Ναυαγίου, για Λογαριασμό του Τουρκικού Τουρισμού, απ’ τη Γερμανική Aldi, τίποτα δεν είναι τυχαίο και άσκοπο.
Πολύ περισσότερο όταν αφορά στις δουλειές της ΜΙΤ (Μυστικών Υπηρεσιών Τουρκίας), που αποτελεί τον ένα από τους τρεις πυλώνες ισχύος της Τουρκίας, σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις του Ερντογάν. Ο οποίος, τις θεωρεί ισοδύναμες, με τον Τούρκικο Στρατό, το δεύτερο σε δύναμη στο ΝΑΤΟ, όπως λέει και καμαρώνει, ο Ταγίπ.
Έπειτα. Η Aldi, δεν κάνει λάθος ερασιτεχνισμού. Είναι ανταγωνιστική προς την Lidl, πολυεθνική Γερμανική, εταιρία. Με τέτοια σοβαρότητα κι αξιοπιστία στην επιχειρηματική της δράση, περισσότερο αξιόπιστη από ολόκληρες χώρες, σαν και εμάς ή & τη Τουρκία. Είναι, εξ άλλου, σε όλους γνωστή και ιστορικά, η Γερμανοτουρκική, κρυφή και φανερή, συνεργασία στα αλληλοσυμπληρούμενα γεωστρατηγικά σχέδια, της Γερμανίας, με την Τουρκία. Όπως, στο πρόσφατο άρθρο μου, για τον EastMed, φανερώνω, μόλις, τελευταία. Μα ακόμα κι ως λάθος, όμως, της Aldi, επίτηδες έγινε. Για να διαμαρτυρηθούμε και μέσα από το θόρυβο που θα δημιουργηθεί, να φανεί, ο Ερντογάν, ότι: τείνει να εξαπλωθεί πέρα από τα όρια της παλιάς Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Από το Ιρακ, το Κουβέϊτ και τη Συρία, μέχρι και Λιβύη. Ότι άλλο μεσολαβεί ενδιάμεσα. Κι αυτό το ενδιάμεσο, την Ελλάδα, μπορεί να την πουλάει και να τη ληστεύει, αν το μπορεί, επίσης, να την γκριζάρει επίσης, προσωρινά, ώστε να προετοιμάσει και το οριστικό. Με παραβιάσεις και προβολές ισχύος, γριζάρει και διεκδικεί, επίσης και εμπορικά, για τον Τουρισμό της Τουρκίας. Όπως μπορεί και γίνεται ήδη τώρα, και για τον Χαλβά ή τα κρασιά, της Μακεδονίας, από τους Σκοπιανούς… Μα, στο βαθμό που κάνουν και λίγο λάθος οι διαφημιστές, έχουν και οι δικοί τους μουσουλμάνοι και χρηματοδότες τους, Κουβεϊτιανοί, αγοράσει ως 15.000 στρέμματα, στο “Ναυάγιο Ζακύνθου”. Και άρα, μπορούν να το εκμεταλλέυονται και ώς εμπορικό αναγνωριστικό “Σήμα”, “νόμιμα” & οι “αδελφοί μουσουλμάνοι”, Τούρκοι Οθωμανοί και για λογαριασμό του Τούρκικου τουρισμού. Άλλωστε, το ίδιο κάνουν, κατά κανόνα και από σύστημα, για τις ελληνικές Αρχαιότητες στην Μικρά Ασία. Τις ονομάζουν στα σχολικά τους συγγράμματα, δείγματα του Αρχαίου πολιτισμού της Τουρκίας. Το ίδιο λένε και σ’ όλους τους τουρίστες τους, Άγγλους, Γερμανούς και Ρώσους, που τους επισκέπτονται…
Τί δεν καταλαβαίνεις μεγάλε συνέλληνα, αφελή κι ανιστόρητε συμπατριώτη;;;