Ελλάδα

Ελπίδες για την διάσωση του ΤΕΙ μετά τη σύσκεψη στο Υπουργείο

Σε καλό κλίμα έγινε χθες το απόγευμα η συζήτηση της Ιόνιας αντιπροσωπείας με τον Υπουργό Παιδείας για το καυτό θέμα του ΤΕΙ και εκείνο που εξάγεται ως συμπέρασμα είναι ότι ο διάλογος συνεχίζεται, δεν υπάρχει κάτι προαποφασισμένο ενώ φαίνεται να διασώζεται το Τμήμα Τεχνολογίας – Περιβάλλοντος – Οικολογίας της Ζακύνθου.

Οι ομιλητές εστίασαν στο γεγονός ότι το ΤΕΙ λειτουργεί συνεκτικά για την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, παρουσίασαν επιστημονικά στοιχεία που αποδεικνύουν τη βιωσιμότητά του και  πήραν τη διαβεβαίωση ότι θα παραμείνει τη αυτοτέλειά του. Η Διοικούσα Επιτροπή πρότεινε την δημιουργία Τμημάτων με κατευθύνσεις, θέμα που θα συζητηθεί στην αυριανή συνάντηση που θα έχει η Διοικούσα με τον Υπουργό.

Στη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας, Κώστα Αρβανιτόπουλο, εκτός του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Σπύρου Σπύρου, συμμετείχαν οι:  Γ.Γ. του Υπουργείου, οι Βουλευτές, Σταύρος Κοντονής, Α. Γκερέκου, Θ. Σολδάτος, Α. Θεοπεφτάτου, οι Αντιπεριφερειάρχες Ζακύνθου, Διον. Μυλωνάς, Λευκάδας, Θ. Βερύκιος, Κεφαλονιάς – Ιθάκης, Σωτ. Κουρής, οι Δήμαρχοι Λευκάδας, Κ. Αραβανής, Κεφαλονιάς, Αλ. Παρίσης, Ζακύνθου, Στ. Μποζίκης, ο Πρόεδρος της Δ.Ε. Ναπολέων  Μαραβέγιας και τα μέλη της (μεταξύ αυτών και ο δημοσιογράφος Γιάννης Πολίττης), καθηγητές του ΤΕΙ, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κεφαλλήνιων και Ιθακησίων Πειραιά, Στ. Σπαθής, καθώς και εκπρόσωποι των φοιτητών.

 

Ο Υπουργός

Εκφράζοντας τις δικές του απόψεις ο Υπουργός, εστίασε τους προβληματισμούς του στα γνωστικά αντικείμενα των τμημάτων του ΤΕΙ, στην επαγγελματική αποκατάσταση των σπουδαστών, στον αριθμό των φοιτητών και καθηγητών, κρίνοντας ότι υπάρχουν αρκετά μειονεκτήματα για συνέχιση της λειτουργίας του ΤΕΙ με την ίδια μορφή.

Ωστόσο, ο κ. Αρβανιτόπουλος, στάθηκε θετικός στην πρόταση να επανέλθει το θέμα προς συζήτηση με τα μέλη της Δ.Ε. του ΤΕΙ, τα οποία δεσμεύτηκαν να καταθέσουν τεκμηριωμένη και βιώσιμη πρόταση, λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες υποδομές, για τις οποίες έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια απόκτησής τους, τα συναφή με τον τόπο αντικείμενα (όπως για παράδειγμα, το Τμήμα Περιβάλλοντος στη Ζάκυνθο που συνδέεται με το Εθνικό Πάρκο κλπ.), τον αριθμό φοιτητών, την ανάπτυξη του ΤΕΙ με βραχίονα το Ιόνιο Πανεπιστήμιο κλπ.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *