Το νέο κτήριο του αεροδρομίου μετρά λίγα μόνο χρόνια ζωής, όμως παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μια σύγχρονη υποδομή, που στοίχισε στους Έλληνες φορολογούμενους ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, αντιμετωπίζει μια σειρά από λειτουργικά προβλήματα: Αποτέλεσμα είναι να προκύπτουν ζητήματα με την εξυπηρέτηση των εκατοντάδων επισκεπτών που αυτή την περίοδο επισκέπτονται τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις και να τίθενται ερωτήματα για την λειτουργικότητα ενός έργου που στοίχισε εκατομμύρια ευρώ!
Τα προβλήματα, που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις κτιριακές υποδομές αλλά και με την ίδια τη λειτουργία του χώρου, ανέδειξαν κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν χθες το πρωί, εκπρόσωποι της διοίκησης του Επιμελητηρίου, κάνοντας λόγο για ταλαιπωρία των επιβατών λόγω της κοινής αίθουσας αναχώρησης των πτήσεων εκτός και εντός SEGEN, για έλλειψη καροτσιών για την μεταφορά των αποσκευών, για έλλειψη μηχανημάτων ΑΤΜ, για την υπολειτουργία του ιατρείου που βρίσκεται στο χώρο για την αντιμετώπιση κάποιου έκτακτου περιστατικού, για την έλλειψη ενός περιπτέρου για την ενημέρωση των τουριστών
Ο Πρόεδρος του φορέα Δημήτρης Γαργαλέας και τα μέλη της διοίκησης Νίκος Τσίπηρας και Τάσος Μποτώνης, επισκέφτηκαν το αεροδρόμιο πριν από λίγες ημέρες και συναντήθηκαν με τον Αερολιμενάρχη, τους αστυνομικούς που εργάζονται εκεί αλλά και τον υπεύθυνο των Duty Free . Οι τρεις τους, κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου, επικρότησαν την υπερπροσπάθεια που καταβάλλεται από τους εργαζόμενους στην ΥΠΑ, στις υπηρεσίας αλλά και στο Τμήμα Ασφάλειας που διαθέτει ελάχιστο προσωπικό αλλά υπογράμμισαν την ανάγκη να διορθωθούν κάποια προβλήματα και να εξυπηρετούνται καλύτερα οι επισκέπτες μας.
«Εντοπίσαμε κάποια πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των τουριστών αλλά και των εργαζομένων» σχολίασε ο κ. Γαργαλέας, κάνοντας γνωστό πως οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους του αεροδρομίου.
Ο ίδιος ευχαρίστησε στη συνέχεια τον Αντιπεριφερειάρχη Διονύση Μυλωνά, ο οποίος δεσμεύτηκε να συνδράμει με προσωπικό ώστε να λειτουργήσει στο αεροδρόμιο περίπτερο πληροφόρησης των τουριστών.
«Διαπιστώσαμε πως δεν υπάρχει κάποιο άτομο στο αεροδρόμιο για να δίνει πληροφορίες στους επισκέπτες μας. Πρέπει να λειτουργήσει ένα περίπτερο με διαφημιστικό υλικό, dvd, χάρτες και έντυπα από διάφορους φορείς» δήλωσε ο κ. Γαργαλέας. Όπως αναφέρθηκε, σήμερα οι επισκέπτες μας αναζητούν πληροφορίες από τα γραφεία των τουριστικών εταιρειών.
Στη δική του τοποθέτηση, το μέλος της διοίκησης του Επιμελητηρίου και τουριστικός πράκτορας Τάσος Μποτώνης προέταξε το ζήτημα της λειτουργίας της Υπηρεσίας Ασφάλειας, σημειώνοντας πως σήμερα οι αστυνομικοί έχουν στη διάθεσή τους μόνο μια σφραγίδα για τον έλεγχο των διαβατηρίων. Δεδομένου ότι φέτος οι πτήσεις από χώρες εκτός SEGEN, όπως είναι η Ρωσία, έχουν πολλαπλασιαστεί δημιουργούνται καθυστερήσεις και ουρές στον έλεγχο των διαβατηρίων.
Από την Υπηρεσία έχει ήδη γίνει αίτημα προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για δύο νέα ζεύγη σφραγίδων και παρά το γεγονός ότι το αίτημα έχει εγκριθεί, οι σφραγίδες καθυστερούν!
«Οι Αστυνομικοί εργάζονται πολλές ώρες και δεν αμείβονται και αναμένουμε να δούμε αν θα υπάρξει ενίσχυση» σχολίασε.
Ο ίδιος έκανε ειδική αναφορά και στην ανάγκη προώθησης των τοπικών μας προϊόντων, μέσα από τα καταστήματα Duty Free και κάλεσε τους ντόπιους παραγωγούς και επιχειρηματίες να δραστηριοποιηθούν σε αυτή την κατεύθυνση.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, στα καταστήματα του αεροδρομίου πωλούνται τα προϊόντα τεσσάρων παραγωγών αγροτικών προϊόντων, δύο παραγωγών κρασιού και δύο παραγωγών λαδιού.
Ο κ. Μποτώνης σχολίασε ακόμη πως εικόνες του Ναυαγίου και της Ζακύνθου, χρησιμοποιούνται σε συσκευασίες τροφίμων από άλλα μέρη της Χώρας.
Ο ίδιος έθιξε το πρόβλημα με τα καροτσάκια για τις αποσκευές, χαρακτηρίζοντας απαράδεκτο το γεγονός να μην υπάρχουν καθώς δεν διατίθενται χρήματα για την αγορά καινούργιων, ενώ αναφέρθηκε στο ιατρείο που λειτουργεί λίγες μόνο ώρες και ημέρες αλλά και στα παγκάκια που δεν υπάρχουν στο εξωτερικό του κτηρίου.
Ο κ. Τσίπηρας χαρακτήρισε πολύ χρήσιμα τα αποτελέσματα της επίσκεψης στο αεροδρόμιο, επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα νέο και σύγχρονο κτήριο που διευκολύνει τους τουρίστες αλλά υπάρχουν ελλείψεις και κάποια λειτουργικά προβλήματα.
Με αφορμή την συνάντηση που είχαν με τον Πρόεδρο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων κ. Καραγκούνη που εργάζεται στο τμήμα ασφάλειας του αεροδρομίου, ο κ. Τσίπηρας προέταξε το ζήτημα της έλλειψης προσωπικού και συμπλήρωσε πως δημιουργούνται προβλήματα και στην εξυπηρέτηση των τουριστών.
Για τα ζακυνθινά προϊόντα στο Duty Free, ανέφερε πως θα πρέπει να αυξηθούν αλλά αυτό προϋποθέτει να υπάρχουν τοπικές επιχειρήσεις με πιστοποίηση ISO και HASP.
Η εξασφάλιση αυτής της πιστοποίησης προϋποθέτει τη δαπάνη ενός ποσού από 20.000 μέχρι 30.000 Ευρώ και για το λόγο αυτό το Επιμελητήριο θα πρέπει να αναζητήσει χρηματοδοτικά προγράμματα για την κάλυψη αυτής της δαπάνης.
Τέλος, ο κ. Τσίπηρας ανέφερε πως μέσα στο Χειμώνα θα πρέπει να ξεκινήσουν προσπάθειες για την ανάπτυξη του τουρισμού από ιδιωτικά πολυτελή αεροσκάφη.
Το θέμα συζητήθηκε με τον Αερολιμενάρχη Γιώργο Αλαμάνο και αυτό που έγινε γνωστό είναι πως το αεροδρόμιο διαθέτει την υποδομή για να εξυπηρετήσει αυτού του είδους τα αεροσκάφη, προσελκύοντας τουρίστες που θα ξοδέψουν χρήματα στο νησί, κατ΄ αναλογία με τους επιβάτες των πολυτελών θαλάσσιων σκαφών αναψυχής.