Με μια σειρά από τρέχοντα θέματα ασχολήθηκε η Λιμενική Επιτροπή Ζακύνθου, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης που πραγματοποιήθηκε το πρωί της περασμένης Παρασκευής και μεταξύ αυτών ξεχωρίζει η έγκριση της μελέτης για την στάθμευση και την απαγόρευση της στάθμευσης στην χερσαία ζώνη του λιμανιού, καθώς και η χωροθέτηση των θέσεων για άμαξες, λεωφορεία, ταξί.
Η εκπόνηση μιας τέτοιας μελέτης που θα έβαζε τάξη στην περιοχή του λιμανιού και θα άνοιγε το δρόμο ώστε να κλείσουν εκκρεμότητες όπως είναι οι άδειες στάση των αμαξών, παρέμενε για χρόνια ως μια σοβαρή εκκρεμότητα και δημιουργούσε συχνά προβλήματα και αντιπαραθέσεις.
Να σημειωθεί πως ο σαφής προδιορισμός των θέσεων όπου θα μπορούσαν να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία, οι άμαξες κτλ αποτελούσε και πάγιο αίτημα του Λιμεναρχείου ώστε να μπορεί να επιβάλει σωστά τα μέτρα αστυνόμευσης.
Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην μελέτη, που εγκρίθηκε από την Λιμενική Επιτροπή την περασμένη Παρασκευή, απαγορεύεται η στάθμευση των αυτοκινήτων στον τραπεζοειδή καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Θυμίζουμε πως σήμερα το μέτρο εφαρμόζεται μόνο κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.
Επίσης, προβλέπονται θέσεις για τουριστικά λεωφορεία, απέναντι από την Εκκλησία του Αγίου Διονυσίου αλλά και στην παραλιακή, στο ύψος της στήλης των πεσόντων, ενώ οι θέσεις για την «πιάτσα» των ταξί, παραμένουν έξω από το σούπερ μαρκετ Βερόπουλος, αλλά και έξω από τον Άγιο Διονύσιο.
Η μελέτη προβλέπει ακόμη στάσεις των λεωφορείων του ΚΤΕΛ έξω από την Εκκλησία του Αγίου Διονυσίου, στην Στήλη των πεσόντων και στην πλατεία του Αγίου Λουκά.
Τέλος, η θέση για την στάθμευση συνολικά 10 αμαξών θα είναι στο σημείο που βρίσκεται σήμερα απέναντι από το ξενοδοχείο Strada Marina και παρά τις αντιδράσεις μερίδας επαγγελματιών της παραλιακής που είχαν διατυπωθεί κατά το παρελθόν, ενώ προβλέπεται η προσωρινή στάθμευση των οχημάτων έξω από τα γραφεία όπου εκδίδονται τα εισιτήρια των πλοίων.
Η μελέτη, αφού εξασφαλίσει την σύμφωνη γνώμη από το Λιμεναρχείο θα πρέπει να εγκριθεί από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων.
Με βάση τα όσα προαναφέρθηκαν, εύκολα διαπιστώνει κανείς πως δεν προβλέπονται σοβαρές αλλαγές σε σχέση με όσα ισχύουν σήμερα για την στάση και τη στάθμευση στο λιμάνι, όπως πλέον θα υπάρχει και η σχετική μελέτη που θα αποτελεί «μπούσουλα»