Ζάκυνθος

Δρόμος δύο ταχυτήτων η Κων. Λομβάρδου μετά την πεζοδρόμηση

Στην μετατροπή της παραλιακής ζώνης της Πόλης σε περιοχή δύο ταχυτήτων με διαμετρικά αντίθετες υπεραξίες βλέπουν να οδηγεί το σχέδιο της πεζοδρόμησης της οδού Κων. Λομβάρδου, ιδιοκτήτες και επαγγελματίες και δεν διστάζουν να θέσουν το ζήτημα ωμά και απερίφραστα ώστε να προλάβουν τις εξελίξεις πριν είναι πολύ αργά.

Συγκεκριμένα το σχέδιο προβλέπει την πεζοδρόμηση από το μέγαρο της Αστυνομίας έως το τουριστικό περίπτερο και μέρος του δρόμου έως την πλατεία των Ηρώων, λίγο πριν το Πόρτο.

Σύμφωνα με τους χάρτες και τα σχέδια που ήδη κυκλοφορούν, η πεζοδρόμηση προβλέπει – πέραν των άλλων – και την επέκταση του πεζοδρομίου που βρίσκεται προς τη θάλασσα με παράλληλη επέκταση του ώστε να στεγάσει κιόσκια με τραπεζοκαθίσματα.

Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται σημαντικά η δυνατότητητα υποδοχής των καταστημάτων που βρίσκονται στη συγκεκριμένη περιοχή, όχι μόνο αισθητικά και ποιοτικά αλλά κυρίως ποσοτικά, γεγονός που οι επαγγελματίες της περιοχής που βρίσκεται πριν το κτήριο της Αστυνομίας, εκτιμούν ότι θα οδηγήσει στο μαράζωμα των επιχειρήσεων τους.

Για το λόγο αυτό επεγγελματίες της περιοχής επικοινώνησαν με τη σύνταξη του -Ε- και ζήτησαν να προβληθεί το αίτημά τους ο πεζόδρομος – εφόσον τελικά κατασκευαστεί – να αρχίσει αμέσως μετά το σχολείο του Αμμου.

Και για να ενισχύσουν την επιχειρηματολογία τους οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες δηλώνουν ότι το θέμα της διέλευσης των οχημάτων, που με την υφιστάμενη μελέτη προβλέπεται να χρησιμοποιηθεί η οδός Φιλιτά (πρώην ΚΤΕΛ), στην περίπτωση που η πεζοδρόμηση αρχίζει απο τον Αμμο υπάρχει περιθώριο να χρησιμοποιηθούν, τμήμα της οδού Φωσκόλου προς την οδό Αγίου Διονυσίου ή και η Τζουλάτη προς την οδό Ταβουλάρη και το πλάτωμα του Αγίου Παύλου. 

Ενα ακόμα ζήτημα που επίσης απασχολεί του ιδιοκτήτες ακινήτων στην παραλία είναι η διαφοροποίηση των αξιών που θα υπάρξει σε μια περιοχή όπου οι φορολογικοί συντελεστές είναι ενιαίοι.

Θεωρούν και αυτοί πως η οδός Κων. Λομβάρδου πρέπει να αντιμετωπιστεί απο το Δήμο ενιαία και όχι ως περιοχή δύο ταχυτήτων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *