Το άνοιγμα του νησιού μας στις τουριστικές αγορές της Ασίας έχει φέρει καλά αποτελέσματα και οι επαφές συνεχίζονται με πολλούς τρόπους, αν και χρειάζεται μια στοχευμένη πρωτοβουλία για να πετύχουμε το ζητούμενο της σταθερής πορείας και της διεύρυνσης του αριθμού των ημερών παραμονής αυτών των επισκεπτών στη Ζάκυνθο.
Μια πρώτη προσέγγιση έγινε την περασμένη εβδομάδα στη συνάντηση που έγινε στο Πνευματικό κέντρο με πρωτοβουλία της Περιφέρειας για την στρατηγική πορεία του τουρισμού τα επόμενα χρόνια.
Ο κεντρικός ομιλητής Γ. Δρακόπουλος ανέφερε πως δεν υπάρχουν πλήρη στοιχεία για τον αριθμό των τουριστών που έρχονται στη Ζάκυνθο από την Κίνα και την Κορέα και για να συμβεί αυτό χρειάζεται έρευνα.
Κάποια στοιχεία υπάρχουν από το αεροδρόμιο για το έτος 2017 και αφορούν τουρίστες από διεθνείς προορισμούς.
Τις επόμενες ημέρες ο Δήμαρχος θα βρεθεί σε δύο συναντήσεις στην Αθήνα. Η μία είναι στην πρεσβεία της Κίνας και η άλλη στην πρεσβεία της Κορέας για τις οποίες έχει λάβει προσκλήσεις καθώς η Ζάκυνθος είναι πολύ αγαπητός προορισμός γι’ αυτούς τους λαούς.
Αξίζει να αναφέρουμε πως οι δημοφιλέστεροι ελληνικοί προορισμοί για τους κινέζους κι εν γένει τους ασιάτες είναι το Αιγαίο Πέλαγος, η Σαντορίνη και η Αθήνα. Ακολουθούν οι Δελφοί, η Ολυμπία, τα Μετέωρα και η Μύκονος. Η Ελλάδα, έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των κινέζων ως ο απόλυτος ρομαντικός προορισμός. Πέρα από ρομαντικός προορισμός η Ελλάδα παραμένει για τους κινέζους σημαντικός ιστορικός και πολιτιστικός προορισμός. Το Γραφείο ΕΟΤ Κίνας με σειρά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών και κυρίως μέσω προσέλκυσης κινέζικων κινηματογραφικών & τηλεοπτικών παραγωγών, καταβάλει προσπάθειες να ‘βάλει’ στο χάρτη και άλλους ελληνικούς προορισμούς όπως πχ τα Δωδεκάνησα, τα Ιόνια νησιά, την Κρήτη και πρόσφατα χειμερινούς προορισμούς της Ηπειρωτικής Ελλάδας. Πάντως για τη Ζάκυνθο τα κατάφερε και το Ναυάγιο είναι η περιοχή που θέλουν να επισκεφθούν και να φωτογραφήσουν όλοι οι Ασιάτες.