Κοινωνία

Δημόσιο ΚΤΕΟ: Προσωπικό ζητά η ΠΕΖ για την στελέχωση της Υπηρεσίας

Ξεχασμένη η υπόθεση της λειτουργίας του δημόσιου ΚΤΕΟ

Απολύτως ξεχασμένη είναι εδώ και πολλά χρόνια για την Περιφέρεια Ιονίων η υπόθεση της λειτουργίας του δημόσιου ΚΤΕΟ, οι εγκαταστάσεις του οποίου παραμένουν κλειστές από το καλοκαίρι του 2013. Το ζήτημα δε φαίνεται να αποτελεί προτεραιότητα ούτε για την σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας αν και διανύει ακόμη τα πρώτα της βήματα, όπως δεν αποτέλεσε προτεραιότητα ούτε για τις προηγούμενες διοικήσεις, που άφησαν την υπόθεση να χρονίζει και μοιραία να εγκαταλειφθεί πλήρως. Θυμίζουμε δε πως ο πρώην Περιφερειάρχης Θεόδωρος Γαλιατσάτος, είχε δεσμευτεί πως το θέμα θα επιλύονταν πριν την λήξη της θητείας του, κάτι που τελικά δυστυχώς δεν συνέβη!

Ο Ερμής επανέρχεται συχνά σε αυτό το ζήτημα, καθώς αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας αλλά και αδιαφορίας για την εξασφάλιση πολύτιμων εσόδων για το δημόσιο ταμείο από τα χρήματα που θα κατέβαλαν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για τον υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο. Ας μην παραγνωρίζεται το γεγονός ότι από τον έλεγχο ΚΤΕΟ υποχρεούνται να περνούν και τα οχήματα του δημοσίου, όπως αυτά που ανήκουν στο Δήμο και τον ΦοΔΣΑ.

Σύμφωνα με όσα μας ανέφερε πολύ επιγραμματικά για το θέμα ο Αντιπεριφερειάρχης Ζακύνθου Γιώργος Στασινόπουλος, η Υπηρεσία του δημόσιου ΚΤΕΟ χρειάζεται άμεσα ενίσχυση με προσωπικό, και συγκεκριμένα μηχανολόγους, οι οποίοι όπως ανέφερε θα αναλάβουν και την πιστοποίηση των εγκαταστάσεων. Μέχρι πρόσφατα η Υπηρεσία διέθετε μόνο μια υπάλληλο με αυτή την ειδικότητα, ενώ πρόσφατα επέστρεψε και ένας ακόμη υπάλληλος που μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019 ήταν αιρετός στο Δήμο Ζακύνθου.

Το ΚΤΕΟ παραμένει κλειστό από τον Ιούνιο του 2013, όταν με το Νόμο του τότε Υπουργού Υποδομών Μ. Βορίδη, θα έπρεπε να έχει εξασφαλίσει την απαιτούμενη πιστοποίηση.

Πέρασαν αισίως 7 χρόνια και οι διαγωνισμοί για την πιστοποίηση αν και ξεκίνησαν και χρειάστηκε να επαναληφθούν λόγω αλλαγών στις τεχνικές προδιαγραφές δεν κατέληξαν σε συγκεκριμένα αποτελέσματα, ενώ σύμφωνα με τη τελευταία ενημέρωση που είχε γίνει για το θέμα, υπήρξαν εκκρεμότητες με την πληρωμή του αναδόχου.

Σήμερα η διοίκηση της ΠΙΝ σχεδιάζει την μεταφορά υπηρεσιών του Γραφείου Συγκοινωνιών από το μικρό διοικητήριο στις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΟ, στο οποίο ας σημειωθεί πως ήδη λειτουργεί η πίστα για την πρακτική εξέταση των οδηγών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *