Πολλά και ασφαλώς δικαιολογημένα ήταν τα έντονα παράπονα των συμπολιτών μας όχι μόνο για την πολύωρή διακοπή ρεύματος που σημειώθηκε παραμονές των Φώτων, αλλά κυρίως για την παντελή έλλειψη ενημέρωσης για τις βλάβες, αλλά και το χρόνο αποκατάστασης τους.
Θα ξαναγράψουμε πως ουδείς αμφισβητεί τις τεράστιες προσπάθειες που καταβάλουν τα τεχνικά συνεργεία, ειδικά εν μέσω κακοκαιρίας, να βρουν και να διορθώσουν τις βλάβες στο δίκτυο, ωστόσο οι συμπολίτες μας που ήθελαν είτε να δηλώσουν κάποια βλάβη είτε να ενημερωθούν για το πότε θα αποκατασταθεί, έπρεπε να πασχίσουν για να βρουν κάποιον σε μια τηλεφωνική γραμμή, η οποία αφορά ολόκληρη την επικράτεια και όχι μόνο τη Ζάκυνθο.
Στον Ερμή έφτασαν έντονα παράπονα για αγενείς συμπεριφορές, για άγνοια ως προς την ενημέρωση και ας μην ξεχνάμε πως όλα αυτά χρεώνονται και μάλιστα αδρά, αφού το κόστος επικοινωνίας με την τηλεφωνική γραμμή της ΔΕΔΔΗΕ είναι υψηλό!!!!
Τα παραπάνω ως προς το επικοινωνιακό κομμάτι, για να μην πιάσουμε τα υπόλοιπα που είναι πολύ πιο ουσιαστικά και αφορούν την επάρκεια ενός δικτύου το οποίο όλα τα νοικοκυριά πληρώνουν χρυσό!!!