Της Μαριλένας Παπαδάτου
Ενημέρωση για την μελέτη που αφορά τη διαπλάτυνση της οδού Νερούλη, έγινε από τον ανάδοχο μελετητή Γιώργο Βασιλάκη κατά τη διάρκεια της σύσκεψης που συγκάλεσε η δημοτική αρχή για την κυκλοφοριακή μελέτη της Πόλης χθες το πρωί.
Πρόκειται για ένα έργο πνοής, που θα μπορούσε να δώσει σημαντική λύση σε μια σειρά από προβλήματα που αφορούν την είσοδο και την έξοδο προς και από την Πόλη της Ζακύνθου, ωστόσο παραμένει επί μακρόν στον «πάγο».
Θυμίζουμε πως το έργο σχεδιάζεται από το 2000, το διαχειρίστηκαν διαφορετικές δημοτικές αρχές που πέρασαν από τη διοίκηση του Δήμου, και σήμερα βρισκόμαστε ακόμη στο στάδιο των μελετών. Σύμφωνα μάλιστα με όσα ανακοίνωσε χθες ο ίδιος ο ανάδοχος, για να προχωρήσει το έργο απαιτείται νέα απόφαση ανάθεσης από το Δήμο και αναπροσαρμογές ως προς το χρονοδιάγραμμα.
Το έργο, σύμφωνα με την πρόταση στην οποία είχε καταλήξει το δημοτικό συμβούλιο κατά το παρελθόν, προβλέπει την διαπλάτυνση της οδού Νερούλη μέχρι την Αρτέμιδος που φθάνει στα φανάρια της Καμάρας Αγίου Λαζάρου και το έργο περιλαμβάνει απαλλοτριώσεις, πεζοδρόμηση, ποδηλατόδρομο και δύο λωρίδες κυκλοφορίας για τα οχήματα.
«Η κυκλοφοριακή μελέτη που είχε γίνει το 2000 από το γραφείο του κ. Ηλιόπουλου, κατέληγε σε μια σειρά από προτάσεις για συγκεκριμένα έργα, για τα οποία απαιτούνταν συμπληρωματικές μελέτες για να υλοποιηθούν. Για παράδειγμα προβλέπονταν περιφερειακοί δρόμοι για να λυθεί το πρόβλημα της κίνησης των οχημάτων. Όταν μιλάμε για κυκλοφοριακή μελέτη, δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο πεζοδρομήσεις, μονοδρομήσεις ή σήμανση αλλά και άλλα έργα, πολλών εκατομμυρίων ευρώ που δεν αφορούν μόνο το Δήμο ή την Περιφέρεια» υποστήριξε αρχικά ο κ. Βασιλάκης τονίζοντας πως το έργο της διαπλάτυνσης της Νερούλη κινείται σε αυτό το πνεύμα και μπορεί να υλοποιηθεί σε βάθος πενταετίας.
«Η διαδικασία ξεκίνησε την περίοδο της δημαρχίας Ακτύπη αλλά δεν εγκρίθηκε η Α΄ φάση έγκαιρα και χάθηκαν οι προθεσμίες. Για να συνεχίσουμε χρειαζόμαστε νέα απόφαση ανάθεσης και νέο χρονοδιάγραμμα» δήλωσε ο μηχανικός συμπληρώνοντας πως η δημοπράτηση του έργου προϋποθέτει πως η μελέτη θα έχει ολοκληρωθεί και ως προς τις τρεις φάσεις που προβλέπονται.
Δεδομένου ότι το έργο προβλέπει μεταξύ άλλων και κλείσιμο του ρέματος, ο ανάδοχος σχολίασε πως τα ιδιοκτησιακά προβλήματα λύνονται με τις απαλλοτριώσεις και συμπλήρωσε πως δε θα έπρεπε να κολλάμε σε αυτά τα ζητήματα, προκειμένου να υλοποιήσουμε ένα σοβαρό έργο.