Η τύχη του αεροδρομίου Ζακύνθου, μαζί με τα υπόλοιπα 14 περιφερειακά αε-ροδρόμια της Χώρας αναμένεται να κριθεί ανάλογα με την εξελίξεις των επό-μενων ημερών και την ψήφιση των μέτρων που αποτελούν προαπαιτούμενα για την συμφωνία με τους δανειστές μας από τη Βουλή.
Την ίδια στιγμή, που οι 161 θεσμικοί φορείς και συλλογικότητες της “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”, απευθυνόμενοι στην Κυβέρνηση την καλούν να αποσύρει από τη Βουλή το 3ο Μνημόνιο κάνοντας ειδική αναφορά στο ζήτημα των αεροδρομίων, η γερμανική εταιρεία Fraport που έχει κριθεί ως προτιμητέος επενδυτής για τα αεροδρόμια, κρατά χαμηλούς τόνους και στάση αναμονής.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα in.gr που υπογράφει ο Αχιλλέας Χεκίμογλου, «Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, η Fraport παρακολουθεί στενά την κατάσταση στην Ελλάδα, ειδικά υπό τα νέα δεδομένα, όμως αποφεύγει να τοποθετηθεί κατά τη συγκεκριμένη συγκυρία για το εάν εξακολουθεί να διατη-ρεί το ενδιαφέρον της σχετικά με την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης.
Όπως αναφέρεται στη συμφωνία με τους δανειστές, η Ελλάδα καλείται να ολο-κληρώσει τη σύμβαση παραχώρησης με τον προτιμητέο επενδυτή Fraport AG – Slentel Ltd, διατηρώντας τους αρχικούς όρους και προϋποθέσεις του διεθνούς διαγωνισμού που είχε ξεκινήσει το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) το 2013»
Περισσότερα στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας ΕΡΜΗΣ