Μεταξύ νυν και πρώην διοίκησης της ΠΙΝ
Κατακόρυφη αύξηση στις αναζητήσεις των Βρετανών για διακοπές στην Κεφαλονιά κατέγραψε η Google, φέρνοντας το γειτονικό μας νησί στην πρώτη δεκάδα των αναζητήσεων και το γεγονός αυτό ανέδειξε και ο περιφερειακός σύμβουλος Σπ. Γαλιατσάτος κάνοντας λόγο για «άλλη μια επιβεβαίωση της Περιφερειακής Αρχής 2014 – 2019 που πρωτοτύπησε πανελληνίως στις νέες τεχνολογίες για την Τουριστική Προβολή των Νησιών μας, χρησιμοποιώντας άμεσα την ίδια την Google».
«Η ζήτηση ανέβηκε κατακόρυφα αλλά και σταθεροποιήθηκε σε συνάρτηση και με άλλες δράσεις. Τα αποτελέσματα έχουν καταγράψει ιστορικό ρεκόρ, ενώ οι νέες πτήσεις για το 2020 αποτελούν την εγγύηση για μια ακόμα καλλίτερη τουριστική περίοδο. Αν υπάρχουν κάποιοι (ελάχιστοι) επιεικώς αδαείς, που μας κακολογούν γιατί χρησιμοποιήσαμε την Google, τους ευχαριστούμε. Τέτοιες “κατηγορίες” ευπρόσδεκτες!!» ανέφερε σε δημόσια ανάρτησή του ο τέως Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού απαντώντας εμμέσως πλην σαφώς και στα όσα δήλωσε η Περιφερειάρχης Ρόδη Κράτσα για τις μεγάλες καμπάνιες που έγιναν από την προηγούμενη διοίκηση μέσω Google, CNN και Travel Chanel.
Θυμίζουμε πως μιλώντας πρόσφατα στο ραδιόφωνο του -Ε- η Περιφερειάρχης Ρόδη Κράτσα έκανε ειδική αναφορά στο ζήτημα της πολιτικής τουριστικής προβολής που ακολούθησαν οι προκάτοχοί της, σημειώνοντας πως, αν και σέβεται απόλυτα το έργο και την προσπάθεια των συναδέλφων της, δεν πιστεύει σε μια τουριστική προβολή που γίνεται από πρόσωπα, αλλά από φορείς.
«Η υπηρεσία τουρισμού της ΠΙΝ ποτέ δεν ενεπλάκη στην τουριστική προβολή που δεν μπορεί να γίνεται με ένα γραφείο που μοιράζει φυλλάδια, χωρίς προετοιμασία και στρατηγική» είχε αναφέρει μεταξύ άλλων ενώ για τις δαπάνες που έγιναν σε Google, CNN και Travel Chanel και αφορούσαν ποσά της τάξης των 200.000 ευρώ κατά περίπτωση, σημείωσε πως και η ίδια αλλά και η Διαχειριστική Αρχή έχουν ζητήσει την αποτίμηση των δαπανηρών αυτών καμπάνιων αλλά χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν δοθεί στοιχεία