Την έντονη αντίδραση των ξενοδόχων του νησιού έχουν προκαλέσει δηλώσεις τοπικών φορέων και εκπροσώπων που διατείνονται πως στα all inclusive προσφέρεται φαγητό κακής ποιότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του –Ε-, το θέμα έχει απασχολήσει συνεδριάσεις των Διοικητικών Συμβουλίων των Συλλόγων ξενοδόχων και εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο θα αντιδράσουν καθώς θεωρούν ότι δεν επιτρέπεται ο ένας επαγγελματικός κλάδος να δυσφημίζει τον άλλο.
Στη διάρκεια της περσινής αλλά και της φετινής τουριστικής περιόδου, εκπρόσωποι φορέων όπως τα εστιατόρια, τα ενοικιαζόμενα, τα μπαρ κλπ., έχουν επανειλημμένα διατυπώσει την άποψη ότι τα μεγάλα ξενοδοχεία που δουλεύουν με το σύστημα all inclusive αφενός κάνουν μεγάλη ζημιά στις δικές τους επιχειρήσεις, αφετέρου ότι η ποιότητα των τροφίμων και ποτών που παρέχουν στους τουρίστες είναι πολύ χαμηλή.
Από την πλευρά τους οι ξενοδόχοι δηλώνουν ότι δέχονται οποιονδήποτε έλεγχο καθώς τα τρόφιμα που προμηθεύονται και προσφέρουν στους πελάτες τους περνούν στην κυριολεξία από κόσκινο αφού τους εξετάζουν οι υπεύθυνοι των τουρ οπερέιτορς και επιπλέον διαθέτουν ISO.
Ξενοδόχοι δήλωσαν στον –Ε- ότι αρκετά έκαναν υπομονή με αυτό το θέμα και κάλεσαν τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό να βελτιώσουν τις δικές τους υπηρεσίες για να γίνουν ανταγωνιστικοί.
«Τα τρόφιμα που ετοιμάζονται για τα γεύματα και τα δείπνα στα ξενοδοχεία έχουν πρώτες ύλες άριστης ποιότητας και όποιος θέλει μπορεί να το διαπιστώσει και να δει τα τιμολόγια αγοράς αυτών των προϊόντων» επεσήμανε στον –Ε- ξενοδόχος που διαθέτει δύο μονάδες στο Καλαμάκι και δουλεύει με all inclusive.
«Το γεγονός ότι υπάρχει μείωση του τζίρου στα καταστήματα εστίασης δεν είναι λόγος να εκτοξεύονται άδικες κατηγορίες για τα ξενοδοχεία και να μας λένε ότι προσφέρουμε σκουπίδια» συμπλήρωσε ο ξενοδόχος ο οποίος ανέφερε πως οι Σύλλογοι του κλάδου θα απαντήσουν επίσημα για το θέμα αυτό που εν τέλει κάνει ζημιά στον τόπο.