Δύο σημαντικά προβλήματα αναδείχτηκαν από τη χθεσινή συνεδρίαση του Επιμελητηρίου που αφορούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που ορίστηκαν μετά την τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Το ένα αφορά την αύξηση των δρομολογίων για τα καύσιμα ώστε να εξυπηρετείται το νησί και το άλλο αφορά τον έγκαιρο προσδιορισμό των καλοκαιρινών δρομολογίων τα οποία ζητούν οι εταιρείες και οι τουριστικοί πράκτορες για να κανονίσουν από τώρα τα προγράμματά τους.
Το Επιμελητήριο εξέδωσε ομόφωνο ψήφισμα το οποίο θα σταλεί στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και θα ζητείται η ικανοποίηση αυτών των αιτημάτων.
Ενημέρωση ανέλαβαν να κάνουν δύο μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου, ο Νικόλαος Τσίπηρας που ασχολείται με τον τουρισμό και ο Δήμος Μαρκουτσάς ο οποίος είναι μέτοχος της ΑΝΕΖ.
Στην τοποθέτησή του ο κ. Τσίπηρας είπε ότι θα πρέπει να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια και με τη χαμηλότερη τιμή εισιτηρίου.
«Το εισιτήριο είναι υψηλό σε σχέση με άλλες περιοχές και γι’ αυτό βάλαμε στο Υπουργείο το θέμα του ελέγχου της γραμμής Ζακύνθου-Κυλλήνης μόνο από μία Κοινοπραξία. Υποστηρίζουμε τον υγιή ανταγωνισμό για να έχουμε καράβια και δρομολόγια» είπε ο κ. Τσίπηρας και συμπλήρωσε ότι οι βενζινοπώλες έβαλαν το ζήτημα με τη μείωση του αριθμού των δρομολογίων καυσίμων.
«Μέχρι πρότινος υπήρχαν δύο δρομολόγια για τα καύσιμα και τώρα υπάρχει μόνο ένα. Ζητάμε από το Υπουργείο να ξαναγίνουν δύο τα δρομολόγια για τα καύσιμα για να μην ξεμείνει το νησί σε μια πιθανή κακοκαιρία. Επίσης πρέπει να μάθουμε γιατί το Υπουργείο ενέκρινε δρομολόγια μέχρι 31 Μαρτίου και όχι όλο το χρόνο καθώς τώρα δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε τις εκδρομές και τα ταξίδια των αλλοδαπών τουριστών που γίνονται οδικώς και ακτοπλοϊκά» είπε ο κ. Τσίπηρας.
Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο κ. Δήμος Μαρκουτσάς ο οποίος ενημέρωσε ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών θα συνεδριάσει εκ νέου τον Απρίλιο για να αποφασίσει τα δρομολόγια του καλοκαιριού, ενώ έκανε γνωστό ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην ακτοπλοΐα γιατί πολλά πλοία δηλώνουν ακινησία λόγω της οικονομικής κρίσης.
Το ψήφισμα που εκδόθηκε ήταν ομόφωνο.