Διοικητικές και ποινικές κυρώσεις αναμένεται να ζητηθούν από το Λιμεναρχείο εις βάρος της διοίκησης της ΑΝΕΖ μετά το επεισόδιο που σημειώθηκαν το απόγευμα της περασμένης Τρίτης στο λιμάνι, όταν έφτασε εκεί το πλοίο “Ζάκυνθος Ι”.
Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν και στο χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδα μας, το ζήτημα προέκυψε όταν το πλοίο, αντί να ακολουθήσει την πορεία που υπέδειξε το Λιμεναρχείο και να αγκυροβολήσει στο μώλο του Αγίου Νικολάου, αγκυροβόλησε στο μώλο του Αγίου Διονυσίου, εκεί όπου δένουν και τα άλλα επιβατηγά πλοία της γραμμής.
Θυμίζουμε πως στη θέση που βρισκόταν δεμένο το πλοίο “Ζάκυνθος Ι” πριν ρυμουλκηθεί στον Πειραιά για ελλιμενισμό, σήμερα έχει δέσει το πλοίο «Ελύτης» προκειμένου να γίνουν σε αυτό κάποιες εργασίες.
Όπως εξήγησε μιλώντας στην εφημερίδα μας ο Υπολιμενάρχης κ. Βυθούλκας, για την υπόθεση θα σχηματιστεί δικογραφία από το Λιμεναρχείο, η οποία θα προσκομιστεί στη Δικαιοσύνη για τα περαιτέρω. Αυτό όμως που ο ίδιος επεσήμανε, είναι πως το “Ζάκυνθος Ι”, παρά τις οδηγίες που δόθηκαν από το Λιμεναρχείο, κατέλαβε μια θέση ενεργού πλοίου στο μώλο του Αγίου Διονυσίου, η οποία προορίζεται για την αγκυροβόληση πλοίων που εξυπηρετούν την γραμμή Ζακύνθου Κυλλήνης.
Οι θέσεις των ενεργών όπως και των ανενεργών πλοίων στο λιμάνι, καθορίζονται από το Λιμεναρχείο σε συνεργασία με το Λιμενικό Ταμείο και στην περίπτωση του μώλου του Αγίου Διονυσίου, η μόνη θέση ανενεργού πλοίου καταλαμβάνεται από το πλοίο «Ελύτης» το οποίο επίσης δεν πραγματοποιεί δρομολόγια.
«Το “Ζάκυνθος Ι” ακόμη δεν έχει εξασφαλίσει τα απαραίτητα έγγραφα, αφού δεν υπάρχουν τα πιστοποιητικά ασφάλειας από το Υπουργείο αλλά ούτε και τα πιστοποιητικά κλάσης από τον ιταλικό νηογνώμονα στον οποίο έχει ενταχθεί. Έτσι δεν μπορεί προς το παρόν να ξεκινήσει δρομολόγια και είναι ανενεργό» τόνισε ο Υπολιμενάρχης.
Το Λιμεναρχείο, με έγγραφο προς την εταιρεία ζητά την άμεση απομάκρυνση του πλοίου από το σημείο που βρίσκεται και την αγκυροβόλησή του στο μώλο του Αγίου Νικολάου. Προκειμένου να γίνει αυτό, απαιτείται η ρυμούλκησή του με ρυμουλκό που αναμένεται το επόμενο διάστημα.
Δυστυχώς οι «περιπέτειες» για την ΑΝΕΖ συνεχίζονται μέχρις ότου το πλοίο να εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά και να μπορεί να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή, είτε εντός Κοινοπραξίας, είτε εκτός.