Πάνω από 7.500 τουρίστες από την Τσεχία σχεδιάζει να φέρει στη Ζάκυνθο η αεροπορική εταιρεία HCC που έχει ξεκινήσει πτήσεις από τις 27 Μαΐου και το πρόγραμμα της ολοκληρώνεται στις 11 Οκτωβρίου του 2012.
Εκπρόσωποι της εταιρείας βρίσκονται ήδη σε επαφή με τον Αντιδήμαρχο και Πρόεδρο της Επιτροπής Τουρισμού Παναγιώτη Κολύρη, συνεχίζοντας την επικοινωνία που είχε ξεκινήσει από τον περασμένο χειμώνα με στελέχη της εταιρείας DanubeWings. Η εταιρεία HCC, έχει πλέον συγχωνευτεί με την DanubeWings και ως εκ τούτου τα στελέχη της αεροπορικής εταιρείας ήρθαν σε νέα επαφή με το Δήμο, ζητώντας την συνέχιση της μιας συνεργασίας που άτυπα είχε συμφωνηθεί από πέρυσι το χειμώνα.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τον κ. Κολύρη, αυτό που ζητά σήμερα η αεροπορική εταιρεία, είναι η επιδότηση της δραστηριότητάς της με κάποιο ποσό από την πλευρά του Δήμου, προκειμένου να συνεχιστεί και να επεκταθεί το πρόγραμμα πτήσεων στη Ζάκυνθο.
Ο κ. Κολύρης, στην επικοινωνία που είχε μαζί τους, απάντησε πως το θέμα θα πρέπει να εξεταστεί από την Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου, η οποία θα αποφασίσει κατά πόσο μια τέτοια συνεργασία θα είναι συμφέρουσα για τη Ζάκυνθο. Μια σοβαρή παράμετρος που λαμβάνεται υπόψη πάντως, είναι η οικονομική κατάσταση του Δήμου αλλά και το γεγονός ότι βρισκόμαστε ήδη στη μέση της τουριστικής σεζόν.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η εν λόγο εταιρεία πραγματοποιεί ήδη δύο πτήσεις την εβδομάδα, κάθε Πέμπτη και Κυριακή με αεροσκάφη τύπου boeing .
Μιλώντας πάντως στο ραδιόφωνο του –Ε- ο κ. Κολύρης , αναφέρθηκε στη σημασία της τσεχικής αγοράς για τη Ζάκυνθο.
«Έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση, η Τσεχία είναι πλέον η τρίτη κατά σειρά χώρα από την οποία έρχονται επισκέπτες στη Ζάκυνθο, με πρώτη την Αγγλία και δεύτερη μέχρι πρόσφατα την Ελλάδα. Να σημειωθεί πως από την Τσεχία έχει ήδη καταγραφεί μια αύξηση στις αφίξεις για τους μήνες Μάη και Ιούνιο, της τάξης του 8 με 9%. Με τη δραστηριότητα που θα ξεκινήσει, αναμένεται να έχουμε μεγαλύτερη αύξηση» επεσήμανε ακόμη ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού.
Ο κ. Κολύρης ανέφερε ακόμη πως τα νέα αυτά δεδομένα που αφορούν την αγορά της Τσεχίας, θα αξιοποιηθούν στον σχεδιασμό του marketing για τον τουρισμό, που γίνεται ήδη για την επόμενη σεζόν.
«Προσπαθούμε μια στροφή σε ποιοτικότερο τουρισμό, ανεξάρτητα από την χώρα προέλευσης των τουριστών μας. Θέλουμε σταδιακά να πηγαίνουμε σε καλύτερες αγορές ώστε να επωφελούνται όλοι» κατέληξε.